  • 1. Data: 2010-04-21 23:41:05
    Temat: Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?
    Od: "kamilos" <k...@o...pl>

    Witajcie,

    mam mozliwosc zakupu pojazdu jak w temacie - kombi, rocznik 2000, z klimą,
    autentyczny przebieg ok. 210 tys. km. Sprzedaje znajomy, ktory szybko
    potrzebuje gotowki, wiec cena jest naprawde okazyjna - 6 tys. pln. Ognisk
    rdzy nie stwierdzono golym okiem, jest wgnieciony zderzak ale to mi nie
    przeszkadza. Samochod ma instalacje gazowa BRC, chyba mieszalnikowa. Nie
    wiem ile juz na niej przejechal ale ponoc problemow nie sprawia. Silnik
    pracuje jak nalezy zarowno na gazie i na benzynie. Niedawno wymienial
    kompletny wydech, czujnik polozenia walu (czy jak to tam sie w tym silniku
    nazywa), kable, swiece. Do wymiany został niedługo rozrząd ale przy tym
    silniku nie są to jakieś kosmiczne koszty.

    Jestem zdania, że za te pieniądze to nie ma się co zastanawiać... ale może
    ktoś trochę ochłodzi mój zapał i napisze o ewentualnych specyficznych
    dolegliwościach takich pojazdów. Bo wiadomo - kupić tanio to nie jest sztuka
    ale eksploatować nie dokładając fortuny to już nie jest taka prosta sprawa.
    Jak zawieszenie w tych autach? I czy lubia sie psuc rzeczy drogie lub trudno
    dostepne?

    Pozdrawiam
    KJ

  • 2. Data: 2010-04-22 01:01:41
    Temat: Re: Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    > sprawa. Jak zawieszenie w tych autach? I czy lubia sie psuc rzeczy drogie

    kolega ma taka vectre i sprzedaje wlasnie tez...
    sypie mu sie ciagle cos... a to czujnik (wału właśnie) a to cos tam...
    generlnie sprzedaje bo ma juz dosc...

    nie sa to jakies kosmiczne sprawy, ale suma sumarum
    przez 3 lata wlozyl w to auto tyle za ile pewnie teraz sprzeda....

    5048 (20100421) __________

  • 3. Data: 2010-04-22 08:59:43
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli to jest model poliftingowy (a powinien być) to bież i nie zastanawiaj
    się. To bardzo dobry i dopracowany samochód. Przy przebiegu 200tyś km i
    prawidłowym serwisowaniu nic nie powinno się dziać chyba że ma licznik
    cofnięty razy dwa ale to już inna bajka.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-04-22 10:13:37
    Od: "kamilos" <k...@o...pl>

    Użytkownik "michawar" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawidłowym serwisowaniu nic nie powinno się dziać chyba że ma licznik
    > cofnięty razy dwa ale to już inna bajka.

    Tak, model po liftingu a przebieg autentyczny - miałem do czynienia z tym
    samochodem co jakiś czas ;)

    Pozdrawiam
    KJ

  • 5. Data: 2010-04-22 10:32:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-22 10:13, *kamilos* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Tym bardziej się nie zastanawiaj.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-04-22 10:45:49
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "kamilos" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, model po liftingu a przebieg autentyczny - miałem do czynienia z tym
    > samochodem co jakiś czas ;)

    Informacyjnie - oplowski silnik 16V (konkretnie 1.4) i reszta auta (oprócz
    felg, amortyzatorów,
    pompy wodnej, rozrządu i innych eksploatacyjnych) spokojnie wytrzymuje
    ponad 400.000.
    Większy remont po ~200 kkm to uszczelka pod głowicą + samoregulatory
    zaworów.
    (najlepiej zrobić to razem, jak przyjdzie pora na jedno).

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-04-22 13:33:31
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "michawar" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 200tyś km i prawidłowym serwisowaniu nic nie powinno się dziać chyba że
    > ma licznik cofnięty razy dwa ale to już inna bajka.

    Tu to troche przesadziles. Jezdzilem przez 3 lata sedanem z tego samego
    rocznika i z takim samym silnikiem. Samochod byl z pewnego zrodla, ze znana
    historia (czasem nim wczesniej tez jezdzilem), serwisowany i z malym
    przebiegiem - wzialem go w 2004 roku z przebiegiem 60 kkm. Za mojej kadencji
    do zrobienia byly: zawieszenie, tlumiki, luz na przekladni kierowniczej,
    lacznik poduszki pow. kierowcy (blokowala sie kierownica), termostat. Bywaly
    tez problemy z elektryka, zlamala sie wiazka przewodow w klapie bagaznika i
    jeszcze sporo innych upierdliwych drobiazgow, ktorych w tej chwili nie
    pamietam.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2010-04-22 18:15:26
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Silnik dobry i trwały ale lubi swoje "wypić", ale jeżeli ma gaz to raczej
    to nie jest problem.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]