    From: "kamilos" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opel Vectra B 1.8 115 KM - kupować czy nie?
    Date: Wed, 21 Apr 2010 23:41:05 +0200

    Witajcie,

    mam mozliwosc zakupu pojazdu jak w temacie - kombi, rocznik 2000, z klimą,
    autentyczny przebieg ok. 210 tys. km. Sprzedaje znajomy, ktory szybko
    potrzebuje gotowki, wiec cena jest naprawde okazyjna - 6 tys. pln. Ognisk
    rdzy nie stwierdzono golym okiem, jest wgnieciony zderzak ale to mi nie
    przeszkadza. Samochod ma instalacje gazowa BRC, chyba mieszalnikowa. Nie
    wiem ile juz na niej przejechal ale ponoc problemow nie sprawia. Silnik
    pracuje jak nalezy zarowno na gazie i na benzynie. Niedawno wymienial
    kompletny wydech, czujnik polozenia walu (czy jak to tam sie w tym silniku
    nazywa), kable, swiece. Do wymiany został niedługo rozrząd ale przy tym
    silniku nie są to jakieś kosmiczne koszty.

    Jestem zdania, że za te pieniądze to nie ma się co zastanawiać... ale może
    ktoś trochę ochłodzi mój zapał i napisze o ewentualnych specyficznych
    dolegliwościach takich pojazdów. Bo wiadomo - kupić tanio to nie jest sztuka
    ale eksploatować nie dokładając fortuny to już nie jest taka prosta sprawa.
    Jak zawieszenie w tych autach? I czy lubia sie psuc rzeczy drogie lub trudno
    dostepne?

    Pozdrawiam
    KJ