-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [Opel] Dziwnie działa światło stop-u
Date: Fri, 10 Dec 2010 09:38:02 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <idsote$acv$1@inews.gazeta.pl>
References: <idi9jt$ghi$1@inews.gazeta.pl> <idiagk$jkq$1@inews.gazeta.pl>
<idii5r$hfc$1@inews.gazeta.pl> <idikea$phj$1@inews.gazeta.pl>
<4d017a35$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291970288 10655 83.17.20.2 (10 Dec 2010 08:38:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 08:38:08 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333540
[ ukryj nagłówki ]>>> Auto to Zafira A, ale to bez różnicy, bo podzespoły takie same jak w
>>> Astrze II.
>>
>> czyli bliżniak Astry G nie F-ki ;-)
>>
>>> Prawdę mówiąc nie byłem pewny tego czy to wina włącznika, bo akurat
>>> się to zbiegło z tym "grzebaniu" przy cylinderku.
>>> Mam jeszcze jedno pytanie: dlaczego te wyłączniki mają 4 złącza? To
>>> sprawa podpięcia pod komputer, który zawsze po przekręceniu kluczyka
>>> sprawdza światła stop czy też coś innego?
>>
>> z pamięci Ci nie odpowiem,
>> ZTCP są dwa wykonania, dwu lub czteropinowe zależnie od opcji
>> wyposażenia,
>> dwa piny są łącznikiem świateł stop-u, a dwa kolejne informacją
>> komputera - procedura testowania sprawności bezpiecznika po każdorazowym
>> włączeniu zapłonu lub tempomatu - informacja o wciśnięciu pedału hamulca
>> do modułu tempomatu,
>
> Być może to są nawet dwa włączniki.
>
> U mnie w Vectrze C, komputer ma dwa parametry włączników przy pedale
> hamulca i jak bardzo delikatnie naciska się pedał, to widać że pracują
> niezależnie.
może tak być ale w Astrze G jest jeden, w zależności od opcji,
zwykły jednotorowy NO dla wersji bez tempomatu i dwutorowy NO + NC (pewnie z
wymuszonym prowadzeniem styków ze względów bezpieczeństwa),
brat
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=