eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Opel] Dziwnie działa światło stop-uRe: [Opel] Dziwnie działa światło stop-u
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Opel] Dziwnie działa światło stop-u
    Date: Fri, 10 Dec 2010 09:38:02 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <idsote$acv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idi9jt$ghi$1@inews.gazeta.pl> <idiagk$jkq$1@inews.gazeta.pl>
    <idii5r$hfc$1@inews.gazeta.pl> <idikea$phj$1@inews.gazeta.pl>
    <4d017a35$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291970288 10655 83.17.20.2 (10 Dec 2010 08:38:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 08:38:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: swiniak77
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333540
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> Auto to Zafira A, ale to bez różnicy, bo podzespoły takie same jak w
    >>> Astrze II.
    >>
    >> czyli bliżniak Astry G nie F-ki ;-)
    >>
    >>> Prawdę mówiąc nie byłem pewny tego czy to wina włącznika, bo akurat
    >>> się to zbiegło z tym "grzebaniu" przy cylinderku.
    >>> Mam jeszcze jedno pytanie: dlaczego te wyłączniki mają 4 złącza? To
    >>> sprawa podpięcia pod komputer, który zawsze po przekręceniu kluczyka
    >>> sprawdza światła stop czy też coś innego?
    >>
    >> z pamięci Ci nie odpowiem,
    >> ZTCP są dwa wykonania, dwu lub czteropinowe zależnie od opcji
    >> wyposażenia,
    >> dwa piny są łącznikiem świateł stop-u, a dwa kolejne informacją
    >> komputera - procedura testowania sprawności bezpiecznika po każdorazowym
    >> włączeniu zapłonu lub tempomatu - informacja o wciśnięciu pedału hamulca
    >> do modułu tempomatu,
    >
    > Być może to są nawet dwa włączniki.
    >
    > U mnie w Vectrze C, komputer ma dwa parametry włączników przy pedale
    > hamulca i jak bardzo delikatnie naciska się pedał, to widać że pracują
    > niezależnie.

    może tak być ale w Astrze G jest jeden, w zależności od opcji,
    zwykły jednotorowy NO dla wersji bez tempomatu i dwutorowy NO + NC (pewnie z
    wymuszonym prowadzeniem styków ze względów bezpieczeństwa),

    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: