  • 1. Data: 2011-01-29 13:23:32
    Temat: Opel Astra II Kombi - wartość?
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Planuję zmianę auta, mam obecnie Astrę II kombi, rocznik koniec 2003,
    przebieg 130 tys., była robiona w jednym miejscu (błotnik), ale u
    dealera autoryzowanego (nowy element, a nie klepanie). Właściciel
    komisu, który byłby skłonny wziąć ją w rozliczeniu za inne auto
    powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.
    Co o tym sądzicie? W sumie jeszcze dokładnie się nie orientowałem,
    wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
    roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2011-01-29 13:49:55
    Temat: Re: Opel Astra II Kombi - wartość?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
> [...]
    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    > wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005

    Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w klimie"?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-01-29 14:16:22
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
    > Kto ma rację?

    Klient ma rację. Auto jest warte tyle ile ktoś będzie chciał zapłacić.
    To co Ci się wydaje nie ma znaczenia.

    Handlarz nigdy nie da dobrej ceny bo sam musi zarobić. Wystaw na Allegro
    to dostaniesz więcej ale na 17 000zł za 8 letniego kompakta nie licz.

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2011-01-29 15:57:16
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > Jaki silnik jakie wyposażenie? Domyślnie "w dieslu" "w kombi" i "w klimie"?
    Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

  • 5. Data: 2011-01-29 16:00:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kenjiro

    > Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

    Moim zdaniem jeśli auto jest zadbane, to spokojnie dostaniesz więcej niż
    oferuje Ci handlarz.

  • 6. Data: 2011-01-29 16:25:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 15:57, Kenjiro pisze:

    > Fakt, zapomniałem podać - 1.6 16V, benzyna, kombi, klima.

    Sądzę że około 14-15 powinieneś za niego dostać.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-01-29 17:23:27
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    > wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005

    chyba ochujal. ;)
    wystawiaj w necie i spokojnie licz na wiecej niz handlarzyna daje.
    poogladj podobnee oferty i ustal rozsadna cene i tyle.

  • 8. Data: 2011-01-29 19:29:47
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:

    > Co o tym myśleć? Kto ma rację?

    Zapytaj czy za darmo by nie wzial ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 9. Data: 2011-01-29 20:11:30
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 19:29, Maciej Browarczyk pisze:

    > Zapytaj czy za darmo by nie wzial ;)

    I niech jeszcze sprzedający zapłaci w skarbówce podatek :-)
    Wątkotwórco, omijaj handlarzy i autokomisy szerokim łukiem - wystaw na
    otomoto lu allegro (cena kup teraz z możliwością licytacji) - opisz
    wszytko co i jak z autem, zrób fotki tylko błagam nie myj auta żeby było
    czystsze niż to co właśnie zostało wyprodukowane w fabryce(zwłaszcza
    silnika), daj rozsądną cenę z marginesem do negocjacji i jeśli auto OK
    to znajdzie się kupiec za odpowiednią kase a nie za pół darmo. Ja w
    tamtym roku sprzedałem zadbaną 10 letnią żabę żony za prawie 9kpln w
    kilka dni, ale zarówno fotki jak i opis wad i zalet był do bólu zgodny z
    prawdą :-)
    pozdrawiam i życzę szybkiej sprzedaży za dobrą kasę

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2011-01-29 20:38:19
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > na 17 000zł za 8 letniego kompakta nie licz.

    ostatnio sprzedałem kompakta (10letniego )1rej 9 lat temu za 20tyś, ale był
    "w dizlu", "full", miałem go od nowości i miał przebieg 209kkm wiec nie
    pisz, że się nie da....zależy od auta a ople akurat tracą na wartości
    podobnie jak francuzy.

    ---
    uciu