  • 1. Data: 2011-01-29 09:15:54
    Temat: wredne psy
    Od: "gosia" <w...@o...pl>

    A mi raz policja wlepiła mandat bo idąc drogą polna inie szłam po tej stronie po
    jakiej powinnam iść

  • 2. Data: 2011-01-29 10:33:09
    Temat: Re: wredne psy
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 29 Sty, 09:15, "gosia" <w...@o...pl> wrote:
    > A mi raz policja wlepiła mandat bo idąc drogą polna inie szłam po tej stronie po
    > jakiej powinnam iść
    >
    > --

    trzeba było iść po właściwej stronie.

  • 3. Data: 2011-01-29 10:34:08
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-01-29 09:15, gosia pisze:
    > A mi raz policja wlepiła mandat bo idąc drogą polna inie szłam po tej stronie po
    > jakiej powinnam iść

    Pffff... Myślałem że Ci dupę pogryzły jakieś wredne psy na wiejskiej,
    polnej drodze.

  • 4. Data: 2011-01-29 10:54:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    plum

  • 5. Data: 2011-01-29 10:58:29
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gosia" napisał w wiadomości grup

    >A mi raz policja wlepiła mandat bo idąc drogą polna inie szłam po tej
    >stronie po
    >jakiej powinnam iść

    Takie bajki to albo dzieciom na dobranoc albo na pl.rec.kawaly

  • 6. Data: 2011-01-29 15:51:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "rafikx" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pffff... Myślałem że Ci dupę pogryzły jakieś wredne psy na wiejskiej,
    > polnej drodze.

    jako, ze to grupa samochodowa to najpierw pomyslałem o psach notorycznie
    obsikujących koła jej samochodu :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl