  • Data: 2011-01-29 20:11:30
    Temat: Re: Opel Astra II Kombi - wartość?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-29 19:29, Maciej Browarczyk pisze:

    > Zapytaj czy za darmo by nie wzial ;)

    I niech jeszcze sprzedający zapłaci w skarbówce podatek :-)
    Wątkotwórco, omijaj handlarzy i autokomisy szerokim łukiem - wystaw na
    otomoto lu allegro (cena kup teraz z możliwością licytacji) - opisz
    wszytko co i jak z autem, zrób fotki tylko błagam nie myj auta żeby było
    czystsze niż to co właśnie zostało wyprodukowane w fabryce(zwłaszcza
    silnika), daj rozsądną cenę z marginesem do negocjacji i jeśli auto OK
    to znajdzie się kupiec za odpowiednią kase a nie za pół darmo. Ja w
    tamtym roku sprzedałem zadbaną 10 letnią żabę żony za prawie 9kpln w
    kilka dni, ale zarówno fotki jak i opis wad i zalet był do bólu zgodny z
    prawdą :-)
    pozdrawiam i życzę szybkiej sprzedaży za dobrą kasę

    Oskar Wilde