  • 41. Data: 2010-07-16 20:32:01
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > No zastanów się co ten /podpis/ może oznaczać i czy da sie tę chorobę leczyć
    > w placówce, w której przebywasz.

    Co znaczy to się dowiesz, jak zostawisz punkty i usuniesz linie.

  • 42. Data: 2010-07-16 23:01:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-16 12:50, nimex pisze:

    > Niby dlaczego?
    > ps. Zastanów się zanim odpiszesz.

    Podaj namiary na tego kto Cię uczył logiki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-07-16 23:38:52
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Podaj namiary na tego kto Cię uczył logiki.

    A ciebie kto uczył mysleć mózgiem zamiast telewizją?
    TVN?

  • 44. Data: 2010-07-16 23:39:28
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nimex <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Telewizją zamiast mózgiem

  • 45. Data: 2010-07-16 23:40:07
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie widzę tu żadnego braku logiki, może mi wytłumaczysz o co ci chodzi?

  • 46. Data: 2010-07-17 00:01:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-16 23:38, nimex pisze:

    > A ciebie kto uczył mysleć mózgiem zamiast telewizją?

    Mnie? Rodzice.

  • 47. Data: 2010-07-17 11:14:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    nimex pisze:

    > Haha, durniowi zabrakło argumentów, wiec stosuje ulubiony chwyt wykształciuchów.
    > Żeby jeszcze ten wykres był w drugą stronę, to jakąś zależność dałoby się znaleźć.
    > Chyba nie powiesz, że światła nie mają żadnego wpływu na bezpieczeństwo?
    > To właśnie sugerujesz.

    Ech, wy debile... Jesteście tacy uroczy...

    Jeden popiera PiS - to mnie zwyzywał od "wykształciuchów".
    Drugi popiera PO - to mnie od PiSuarów zwyzywał.

    Idioci to jednak największy elektorat...

  • 48. Data: 2010-07-17 12:43:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    nimex pisze:

    > Zadziwia mnie nie uporczywy brak myślenia wśród wyborców hrabiego.
    > No to podpowiedz: wyjdź na szosę i policz ile % samochodów jeździ z jedną
    > sprawną żarówką. Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci nie
    > każę, bo to za trudne.

    No wiec ile % ma niepełne oświetlenie teraz, a ile przed wprowadzeniem
    obowiazku?

  • 49. Data: 2010-07-18 14:03:47
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 16 Lip, 17:33, "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > sprawną żarówką. Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci nie

    Jako, że do tej pory zadanie niniejsze zostało zignorowane - ale
    postaraj się zrozumieć, liczenie w taką temperaturę jest trudne :) - ,
    to postanowiłem Ci odpowiedzieć.
    Ja miałem łatwiej : 16.07 przejechałem w dzień ponad 350km (ok.połowy
    w Polsce) i nie spotkałem ani "jednookiego" samochodu czyli 0% -
    dlatego miałem łatwiej :)

    BTW: Nie wiem skąd te mity o bardzo zwiększonym zużyciu żarówek. Czy w
    rewanżu mógłbyś mi powiedzieć ile żarówek już zmieniłeś w swoim
    samochodzie i w jaki okresie czasu?
    Ja w moim obecnym aucie obecnym (ponad 1,5 roku) jeszcze nie
    zmieniałem. W poprzednim przez 4lata (2004-2008) zmieniałem - jeśli
    dobrze pamiętam - to 2 razy : 1wszy wymiana reflektorów :) 2gi jedna
    padła (ale tego do końca nie jestem pewien).

    BTW2:Kiedyś uczono mnie, że tradycyjna żarówka (taka "domowa" na 220V)
    zużywa się mocnej przy włączaniu, niż jak działa - nie wiem czy to
    przenosi się na żarówki samochodowe.

    Pzdr.

  • 50. Data: 2010-07-18 14:07:49
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 17 Lip, 11:14, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ech, wy debile... Jesteście tacy uroczy...
    >
    > Jeden popiera PiS - to mnie zwyzywał od "wykształciuchów".
    > Drugi popiera PO - to mnie od PiSuarów zwyzywał.
    >
    > Idioci to jednak największy elektorat...

    Niestety masz rację.
    Uświadomiłem to sobie dopiero parę lat temu (usłyszałem jeden ze
    sztandarowych tekstów J.Korwina Mikke) i do tej pory ciężko mi z tym
    żyć. Jedynie pomaga świadomość, że to jednak też ludzie (bliźni),
    tylko jest im ciężej niż mi :)

    Pzdr.