  • 51. Data: 2010-07-18 21:15:40
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 16 Lip, 17:33, "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Zadziwia mnie nie uporczywy brak myślenia wśród wyborców hrabiego.
    > No to podpowiedz: wyjdź na szosę i policz ile % samochodów jeździ z jedną
    > sprawną żarówką. Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci nie
    > każę, bo to za trudne.

    Ja jeżdżę "od zawsze" na światłach. Przez ostatnie 10 lat żarówka
    przepaliła mi się dwa razy (w tym raz w Trabancie). Może kupuj lepsze
    żarówki albo jedź do elektryka żeby Ci sprawdził instalację
    elektryczną.

    --
    Regards
    Matt

  • 52. Data: 2010-07-19 09:27:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Serio? Nic?

    serio, serio

    > Nie wiem jak ty, ja biorę.
    > http://dadrl.pl/images/wykres_dadrl.jpg

    no wlasnie nie bierzesz, bo przyjmujesz za okres porownawczy caly rok, a nie
    tylko dni w okresie od marca do listopada, czy jak tam ten "okres bez
    swiatel" sie zaczynal i konczyl

  • 53. Data: 2010-07-19 09:34:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sprawną żarówką. Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci

    no wychodze, patrze i i widze, ze zdecydowana wiekszosc samochodow ma
    sprawne swiatla, po krtotkim okresie buntu na poczatku okresu calorocznego
    swiecenia, teraz wszyscy maja sprawne swiatla, przynajmniej tak jest w
    warszawie

    i o zgrozo, w uzytkowanym przezemnie juz 6 rok samochodzie, w tym miesiacu
    po raz pierwszy wymienilem zarowke w przednim reflektorze, przez 6 lat
    uzytkowania, to 5 zarownka, byly dwie pozycyjne z przodu (oba) i dwa stopy
    (rowniez oba)

    reflektory tez jakos nie chca zaczac swiecic slabiej czy starac sie byc
    wypalone :)

  • 54. Data: 2010-07-19 09:35:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja pytam poważnie, DLACZEGO niby nakaz włączania świateł mijania przez
    > cała
    > dobe ma nie mieć wpływu na liczbę wypadków w nocy?
    > Czy ktos mi to wyjasni?

    to moze wyjasnij nam, dlaczego mialby miec?

  • 55. Data: 2010-07-19 09:38:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jacek2v" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqb.googlegroups.com...

    > BTW: Nie wiem skąd te mity o bardzo zwiększonym zużyciu żarówek. Czy w
    > rewanżu mógłbyś mi powiedzieć ile żarówek już zmieniłeś w swoim
    > samochodzie i w jaki okresie czasu?

    juz to pisalem, ale napisze jeszcze raz, samochod uzytkuje 6 rok, jezdzi od
    2001, w tym okresie wymienilem oba stopy, oba pozycyjne z przodu, a w tym
    miesiacu po raz pierwszy wymienilem mijania :),

    chyba mnie koszta zarowek zabija i bede musial sprzedac samochod :)

  • 56. Data: 2010-07-19 14:17:18
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko dni w okresie od marca do listopada, czy jak tam ten "okres bez

    jakbyś nie wiedział, to okresem statystycznym w wypadkach drogowych jest 1 rok.

  • 57. Data: 2010-07-19 14:20:29
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > w swoim
    > samochodzie i w jaki okresie czasu?
    > Ja w moim obecnym aucie obecnym (ponad 1,5 roku) jeszcze nie
    > zmienia=B3em. W poprzednim przez 4lata (2004-2008) zmienia=B3em - je=B6li
    > dobrze pami=EAtam - to 2 razy : 1wszy wymiana reflektor=F3w :) 2gi jedna
    > pad=B3a (ale tego do ko=F1ca nie jestem pewien).
    >
    > BTW2:Kiedy=B6 uczono mnie, =BFe tradycyjna =BFar=F3wka (taka "domowa" na 22=
    > 0V)
    > zu=BFywa si=EA mocnej przy w=B3=B1czaniu, ni=BF jak dzia=B3a - nie wiem czy=
    > przenosi si=EA na =BFar=F3wki samochodowe.

    Powinieneś naprawdę udać się do okulisty. Na odcinku 350 km nie jest możliwe
    nie spotkać żadnego, chyba, że jeździł w koło wokół śmietnika.
    Ja jeszcze nie wymieniałem żadnej żarówki z prostego powodu: jezdzę w dzień
    bez świateł.

  • 58. Data: 2010-07-19 14:21:39
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Matt <m...@g...com> napisał(a):

    > ..
    > z jedn=B1
    > nia w dzie=F1 ci nie
    >
    > Ja je=BFd=BF=EA "od zawsze" na =B6wiat=B3ach. Przez ostatnie 10 lat =BFar=
    > =F3wka
    > przepali=B3a mi si=EA dwa razy (w tym raz w Trabancie). Mo=BFe kupuj lepsze
    > =BFar=F3wki albo jed=BC do elektryka =BFeby Ci sprawdzi=B3 instalacj=EA
    > elektryczn=B1.
    >
    > --
    > Regards
    > Matt

    A to od zawsze to po to, żeby się lansować?

  • 59. Data: 2010-07-19 15:19:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 12:21:39 +0000 (UTC), nimex napisał(a):
    > A to od zawsze to po to, żeby się lansować?

    Po prostu nie jest tak chory jak ty, by uważać jazdę na światłach za coś do
    dodaje/ujmuje honoru, lansu czy czegokolwiek.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 60. Data: 2010-07-19 15:22:01
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    nimex pisze:

    > Chciałem zwrócić uwage, że ta brązowa linia wczesniej była idealnie
    > prosta.

    Nie była, estmujesz, że powinna być.
    Wyestymuj również ilość samochodów, i przypierdol jakiemuś lobby, że jest
    więcej niż "powinno być".
    Twój "błąd" nie pokazuje dobitnie tego, że ilość samochodów na całym
    wykresie wzrosła prawie dwukrotnie, a co więcej z wykresu widać, że przy
    20% wzroście ilości samochodów ilość wypadków w stosunku do o dupę rozbić
    estymacji wzrosła o niecałe 10%, więc... smutne to, ale i tak jesteśmy do
    przodu.

    Może też warto wziąć po uwagę, że masa ludzi zamieniła 23KM na 123KM.

    --
    Piotr Czyż