  • 31. Data: 2010-07-16 15:46:30
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "nimex"

    .html

    > ???

    kliknij w link - otwórz zdjęcie i odejdź tak ze dwa metry od monitora -
    może zrozumiesz, ale pewnie nie :(

  • 32. Data: 2010-07-16 15:53:26
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "nimex"

    > kliknij w link - otwórz zdjęcie i odejdź tak ze dwa metry od monitora -
    > może zrozumiesz, ale pewnie nie :(

    Z obrazka wyskoczyła goła baba. I co?

  • 33. Data: 2010-07-16 15:58:08
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "nimex"

    > Ja pytam poważnie, DLACZEGO niby nakaz włączania świateł mijania przez
    > cała
    > dobe ma nie mieć wpływu na liczbę wypadków w nocy?
    > Czy ktos mi to wyjasni?

    Ależ oczywiście, obowiązek włączenia świateł w dzień ma kolosalny wpływ
    na ilość wypadków w nocy - w/g moich szacunków ilość wypadków w nocy
    wzrosła z tego tyt. o ok 108 %. W/g najnowszych badań przyczyną jest
    notoryczne wyłaczanie oświetlenia nocą przez kierowców, którzy liczą na
    to iż w niższej nocnej temperaturze uda im się schłodzić przegrzane w
    ciągu dnia klosze reflektorów. Miarodajne badania przeprowadzone w
    kolejnej niezależnej profesjonalnej firmie potwierdziły ponadto, że
    kierowcy którzy zapalają światła w dzień czesto dostają chwilowego
    paraliżu jednej z rąk w zależności od umiejscowienia włacznika świateł -
    zadziwiającym wydaje się ten fakt, potwierdzony zresztą przez inną
    znakomitą firmę, ze do paraliżu ręki dochodzi zwykle po zapadnięciu
    zmroku i konczy się zazwyczaj niekontrolowanym manewrem zagrażającym
    bezpieczeństwu nas wszystkich. Jak widzisz wpływ jazdy w dzień na
    światłach jest ściśle związany z ilością wypadków zanotowanych w
    godzinach nocnych i został potwierdzony przez dwie niezależne
    profesjonalne firmy cieszące się na rynku dużym zaufaniem i poparciem
    społecznym.

  • 34. Data: 2010-07-16 16:02:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "nimex"

    > Z obrazka wyskoczyła goła baba. I co?

    interpretację tego faktu i podjęcie odpowiednich kroków zmierzających do
    rozładowania napięcia seksualnego pozostawiam już tylko Twojej
    wyobraźni.

    Z wyrazami szacunku

    Przemo

  • 35. Data: 2010-07-16 17:33:36
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > godzinach nocnych i został potwierdzony przez dwie niezależne
    > profesjonalne firmy cieszące się na rynku dużym zaufaniem i poparciem

    Zadziwia mnie nie uporczywy brak myślenia wśród wyborców hrabiego.
    No to podpowiedz: wyjdź na szosę i policz ile % samochodów jeździ z jedną
    sprawną żarówką. Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci nie
    każę, bo to za trudne.

  • 36. Data: 2010-07-16 17:48:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i1pu4g$her$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    [...]

    > Zadziwia mnie nie uporczywy brak myślenia wśród wyborców hrabiego.

    To co cię zadziwia?

    > No to podpowiedz: wyjdź na szosę i policz ile % samochodów jeździ z jedną
    > sprawną żarówką.

    Nie napisałeś, czy w dzień, czy w nocy te /badania/ prowadzić

    > Oglądać reflektora po trzech latach świecenia w dzień ci nie
    > każę, bo to za trudne.

    Oczywiście, że za trudne, możesz jedynie poprosić... i trolować

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 37. Data: 2010-07-16 17:51:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i1pnmb$ql2$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Człowieku, naucz się czytać wykresy!

    Twierdzisz, że wykres nie pokazuje tego co podkreśliłem?

    > Z kim ja tu musze się użerać? Z tumanami?

    Skąd pomysł, że kogoś interesują twoje problemy emocjonalne i relacje z
    pacjentami szpitala w którym przebywasz? Dlaczego dzielisz sie nimi na
    grupie o samochodach?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 38. Data: 2010-07-16 18:54:57
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Twierdzisz, że wykres nie pokazuje tego co podkreśliłem?

    A podpis na dole wykresu przeczytał?
    Uff, może wreszcie zakapuje.

  • 39. Data: 2010-07-16 18:57:24
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie napisałeś, czy w dzień, czy w nocy te /badania/ prowadzić

    Nawet teraz możesz. Bez róznicy.

    > Oczywiście, że za trudne, możesz jedynie poprosić... i trolować

    No nic, czekam aż sam jednak napiszesz, dlaczego ten nakaz wpływa na liczbę
    wypadków w nocy. Jeżeli nie, to czytający pomysli, że ma do czynienia z debilem.
    Jezeli tak, to tez tak pomyśli, bo kto normalny specjalnie pogarsza swoje
    bezpieczeństwo w nocy.

  • 40. Data: 2010-07-16 20:20:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i1q2t1$2t3$1@inews.gazeta.pl>:

    > A podpis na dole wykresu przeczytał?

    Ten: "Poszczególne punkty na wykresie oznaczają pełne lata"? Widziałem.

    > Uff, może wreszcie zakapuje.

    No zastanów się co ten /podpis/ może oznaczać i czy da sie tę chorobę leczyć
    w placówce, w której przebywasz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]