  • 1. Data: 2012-09-24 23:53:28
    Temat: "Olympus OM-D E-M5: The best of the micro 4:3 cameras" - he, he... :)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    DxO wreszcie pomierzyło sprawiającą najlepsze wrażenie matrycę 4/3:
    http://www.dxomark.com/index.php/Publications/DxOMar
    k-Reviews/Olympus-OM-D-E-M5-The-best-of-the-micro-4-
    3-cameras

    Do celów reportażowych (czyli zdecydowana większość zastosowań)
    mieści się ona w okolicach następującej stawki:

    Pentax Kx
    Sony SLT a55
    Fuji S5 Pro
    Olympus OM-D E-M5
    Sony a560
    1D Mark II
    Pentax Kr
    Leica M9

    - Sami "więksi bracia" (nawet nie wspominając o lansiarskim
    produkcie Leiki. :) I to tyle, jeśli chodzi o jeden z mniej istotnych
    parametrów... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 2. Data: 2012-09-25 20:08:17
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 24 Sep 2012 23:53:28 +0200, Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl>
    wrote(a):

    > DxO wreszcie pomierzyło sprawiającą najlepsze wrażenie matrycę 4/3:
    > http://www.dxomark.com/index.php/Publications/DxOMar
    k-Reviews/Olympus-OM-D-E-M5-The-best-of-the-micro-4-
    3-cameras

    Świetnie ma zaniżone ISO. :)

    B.

  • 3. Data: 2012-09-26 01:46:29
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> wrote:

    k-Reviews/Olympus-OM-D-E-M5-The-best-of-the-micro-4-
    3-cameras

    > Świetnie ma zaniżone ISO. :)

    No faktycznie (ale DxO nie idzie na takie sztuczki):
    http://www.dxomark.com/itext/review/camera/omdem5/03
    .jpg

    Musieli od Canona się zarazić... ;)

    BTW: Dlatego gdybym ja miał robić procedurę zdjęć testowych,
    to zacząłbym od stałego czasu i przysłony (tu jest jeszcze najwięcej
    uczciwości na tym przewrotnym świecie. :) Czułością mniej bym się
    przejmował, za to wszystko na koniec pociągnąłbym autolevelingiem.
    I wtedy byłoby już bez większego znaczenia, czy wszystkim aparatom
    ustawiamy to samo wysokie ISO, czy nawet robimy bracketing ISO
    i do porównania wybieramy najlepsze.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]