    From: marek augustynski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Olo, ole, a tu jest o mnie!
    Date: Sun, 29 May 2011 04:18:37 -0700 (PDT)

    > I tak to bywa jak jeden kretyn zaczyna uprawiać politykę (nawet, jeśli
    > jest to kaliber ''grupowy''), a wielu w to się wciąga. A szkoda, że
    > takie zachodzą reakcje, bo tak naprawdę nie żadne KF, niekończące się
    > wymiany zdań na temat matek zdania wymieniających czy strzelanie fochów
    > ''idę sobie, bo tu głupota'', a całkowite olewanie gościa jest jedyną
    > obroną. Olewanie, czy gada głupio, czy nawet trafi mu się cokolwiek z
    > sensem. Sam nie jestem bez winy, ale to w okresie jeszcze, kiedy
    > wierzyłem w jakieś resztki, nawet nie rozumu, a dobrej woli. Facet po
> [...]

    Czysta, klasyczna prowokacja w którą weszliście jak w masło. Wystarczy
    przeczytać byle pierwszy dialog. Poczucie humoru, trzeźwe reakcji, po
    prostu obycie. I co z tego, że nie było na temat x45m-8 albo
    nudziarstwa o pani Zosi z Biłgoraja? Ja rozumiem, że na grupie nie ma
    humanistów czy psychologów no ale są jakieś granice ścisłego umysłu.
    Nieunikniony był płacz, z góry było wiadomo. Nie o to przecież chodzi
    żeby cofać się wstecz i robić sobie wyrzuty. Dostaliście lekcję,
    wyciągnijcie wnioski.

    Podejdź do tego jak do druku.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.foto.cyfrowa&aid=89971995

    Gdzieś jeszcze był fragment o synu, który jest taki krewki bo ma geny
    ZD. Ogień na żywym ciele.

    marek