  • Data: 2021-02-06 22:34:08
    Temat: Re: Oleje long life
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-06 18:37, PiteR wrote:
    > in <news:601eb33a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>

    > więc drozsze jest gorsze?
    A czemu nie? Np. kawioru to ja za darmo jeść nie chcę. Wolę zeżreć
    kawałek pospolitego pieczonego/smażonego schabu. :-) Za szampanem, nawet
    takim drogim, prawdziwym, też nie przepadam. Nie ma to jak dobry tani
    bimberek albo zwykła czysta. :-)

    > to chyba bez vatu ;)
    >

    > a ja nie wiem co vw zaleca ale co 10kkm uzywam Mobil 5W40
    > za chyba 95zł 5L
    >
    > https://www.ceneo.pl/7677545
    Ten ,,mój" 10W40 GM-a w naziemnym sklepie przy tzw. dobrym, acz
    nieautoryzowanym warsztacie 105 zł za 5 l kosztuje. :-)