    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Olej z płynem
    Date: Fri, 19 Feb 2016 08:02:38 +0100

    W dniu 19.02.2016 o 07:47, Lewis pisze:

    > Zastanawiam się czy gość sobie robi jaja czy faktycznie to przejaw
    > rasowego cebulactwa...

    JA myślę, z czym nie każdy musi się zgadzać, że ani jedno ani drugie.
    Zapomnijmy na chwilę o oleju i glikolu. Na tej grupie (albo: szczególnie
    na tej) pada wiele pytań jak cośtam zrobić zamiast jechać do warsztatu.
    Wiadomo ze warsztat powinien zrobić wszystko perfekcyjnie ale Polsce tak
    nie jest. To jeszcze wzmaga chęć wzięcia spraw we własne ręce, a że ręce
    są własne to chcemy osiągnąć sukces ja najniższym kosztem. Tu pojawia
    się problem odróżnienia cebulactwa od zaradności. A do tego jeszcze
    dochodzi komentarz: jak długo to robiłeś? 3 godziny?! w tym czasie
    mógłbyś....
    ja chciałem sobie "kupić" radio bt->głośniki. zamówiłem towar w postaci
    "klocków" w chinach, czekałem miesiąc, składałem godzinę, nie działało,
    odwiedziłem grupę elektoniczną i dostałem poradę, a po następnej
    godzinie - sukces. Dla wielu ludzi - masochizm, droga przez mękę.
    Dlamnie rozwiązana samodzielnie łamigłówka, a radość syna który mi
    pomagał bezcenna. Może właśnie "zenkowi" samozadowolenie sprawia
    zdolność do rozwiązania problemu, zdolność do odzyskania dwóch łyków
    oleju, a wartość płynów wyrażona w złotówkach jest pomijalna?
    ToMasz