  • Data: 2016-02-19 11:03:43
    Temat: Re: Olej z płynem
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2016 o 08:02, ToMasz pisze:

    > JA myślę, z czym nie każdy musi się zgadzać, że ani jedno ani drugie.
    > Zapomnijmy na chwilę o oleju i glikolu. Na tej grupie (albo: szczególnie
    > na tej) pada wiele pytań jak cośtam zrobić zamiast jechać do warsztatu.
    > Wiadomo ze warsztat powinien zrobić wszystko perfekcyjnie ale Polsce tak
    > nie jest. To jeszcze wzmaga chęć wzięcia spraw we własne ręce, a że ręce
    > są własne to chcemy osiągnąć sukces ja najniższym kosztem. Tu pojawia
    > się problem odróżnienia cebulactwa od zaradności. A do tego jeszcze
    > dochodzi komentarz: jak długo to robiłeś? 3 godziny?! w tym czasie
> [...]

    To o czym ty piszesz, to zupełnie inna sprawa bo tak pogmerać to i ja
    lubię, ale kłaść się w syfie pod auto gdzie nie ma miejsca a i może
    jeszcze osłona jest od dołu i próba odkręcenia "delikatnie" korka
    skończy się na totalnym upierdoleniu ręki i zlaniu całego oleju.
    Niestety, żeby podstawić tam jakąś miskę może już nie być miejsca nie
    mówiąc już, że i tak wszystko będzie czarne to nie wiadomo kiedy zacząć
    zakręcać jeśli to się w ogóle uda w takiej pozycji.
    Zlać cały olej jeśli korek nie jest mocno dokręcony to nie jest problem
    ale jeszcze wypadałoby filtr wymienić, a to już w takiej pozycji może
    nie być takie proste :)
    Jeśli człowiek zastanowi nad tym wszystkim to się zwyczajnie popuka w głowę.
    Do takich rzeczy musi być zwyczajnie dostęp.
    Cały wydech tez se możesz tak próbować wymieniać, będziesz miał
    satysfakcję :)