  • 1. Data: 2013-07-23 10:40:40
    Temat: Olej w lagach, uszczelniacze i 16 lat w XT600
    Od: mk <d...@t...pl>

    Alo
    Mam pytanie, otóż jest leciwe XT600.
    Latam nim kilka lat, raczej nisko i powoli. Ot sprzęt do codziennej
    jazdy po mieście i promieniu 100km.
    Wszystko w oryginale oprócz płynów hamulcowych, oleju silnika, opon i
    aku. Nie podam przebiegu bo i tak nikt nie uwierzy :)
    Lagi suche bez wycieków, ładnie pracują, żadnej shimmy i pytanie:
    Ruszać to czy czekać na sygnały?
    Pytam, bo teoretycznie...
    Pdr. M

  • 2. Data: 2013-07-23 10:50:45
    Temat: Re: Olej w lagach, uszczelniacze i 16 lat w XT600
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-23, mk <d...@t...pl> wrote:

> [...]
    > aku. Nie podam przebiegu bo i tak nikt nie uwierzy :)
    > Lagi suche bez wycieków, ładnie pracują, żadnej shimmy i pytanie:

    Podaj przebieg. Jak duzy i nie cieknie to moze dawno wycieklo? ;-)

    Jak sie nie wybierasz nigdzie w daleka trase to zostaw, chociaz
    zmiana oleju moze poprawic wlasciwosci trakcyjne jak bardzo stary.
    A jak zmieniac olej to dla swietego spokoju lepiej rozebrac calosc
    i wymienic rowniez uszczelniacze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-07-24 11:18:15
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2013-07-23 10:50, AZ pisze:
    > Podaj przebieg. Jak duzy i nie cieknie to moze dawno wycieklo? ;-)
    18k i olej jest w lagach, nie wycieka :)
    Stabilnie się prowadzi jak na enduro :) -koła wyważone, a lepsze jest
    wrogiem dobrego, więc na razie może nie będę ruszał .
    Pdr. M

  • 4. Data: 2013-07-25 08:30:50
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witam

    Użytkownik "mk" napisał w wiadomości
    > 18k i olej jest w lagach, nie wycieka :)
    > Stabilnie się prowadzi jak na enduro :) -koła wyważone, a lepsze jest
    > wrogiem dobrego, więc na razie może nie będę ruszał .
    > Pdr. M

    Nawiasem mówiąc olej w zawieszeniu pełni jeszcze jedną funkcję więc
    proponowałbym jednak wymienić.
    Koszty Cię nie zmasakrują a jak już będziesz kiedyś robił te uszczelniacze
    to może obejdzie się bez wymiany panewek :P

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 5. Data: 2013-07-25 11:38:40
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kacper_Motor" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Koszty Cię nie zmasakrują a jak już będziesz kiedyś robił te uszczelniacze
    > to może obejdzie się bez wymiany panewek :P

    Bez przesady, od razu panewki i pewnie rury jeszcze. A jak troche pojezdzi
    to i lagi cale musi zmienic.
    Taa.
    To XT nie chinczyk jakis.

    Do mk, wpadnij tu http://forum.yamahaxt.pl

    pzdr

  • 6. Data: 2013-07-25 15:16:13
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-07-25 08:30, Kacper_Motor pisze:
    > Nawiasem mówiąc olej w zawieszeniu pełni jeszcze jedną funkcję więc
    > proponowałbym jednak wymienić

    Na forum Trampka kwestia wymiany oleju w lagach jest traktowana jak
    bieżąca obsługa, tak jak wymiana oleju silnikowego i filtrów. Może
    Jamacha ma podobnie? :)