  • 1. Data: 2013-07-22 09:54:11
    Temat: motul vs repsol.
    Od: BladyKris <k_bartkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemka. Może mi ktoś podpowiedzieć odnośnie doboru oleju? Nastawiony byłem
    na kupno do mojego Bladego oleju MOTUL 5100 10w40 ale pan w sklepie
    podpowiedział mi, że lepszy byłby Repsol o podobnych właściwościach, że
    jest to pewniejszy olej i w ogóle. I teraz mam dylemat mały ile w tym
    wszystkim prawdy? Czy faktycznie ten pierwszy się troszkę popsuł skoro
    polecają tego drugiego? I czy repsol, który można powiedzieć od lat
    związany w jakiś sposób z Hondą faktycznie będzie lepszy? Może ktoś coś
    wie i podpowie? Pozdro!

  • 2. Data: 2013-07-22 10:05:02
    Temat: Re: motul vs repsol.
    Od: "Dryewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "BladyKris" <k_bartkowski@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > na kupno do mojego Bladego oleju MOTUL 5100 10w40 ale pan w sklepie
    > podpowiedział mi, że lepszy byłby Repsol o podobnych właściwościach, że

    Pan w sklepie będzie ci proponował to na czym ma lepszą marże. Patrz na
    parametry oleju, jego API i przede wszystkim dlaczego chcesz lać półsyntetyk
    do sporta? Do wysilonych silników leje się syntetyki, a co do opinii o
    poszczególnych to znajdziesz tu:

    http://www.moto-opinie.info/?action=show&cat=3&sub1=
    4

    --
    Drzewo

  • 3. Data: 2013-07-22 10:10:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-22 10:05, Dryewo pisze:

    > http://www.moto-opinie.info/?action=show&cat=3&sub1=
    4

    Wow, i znowu najbardziej opiniotworcza strona motocyklowa w polskiem
    internecie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-07-22 13:17:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-22 09:54, BladyKris pisze:
> [...]
    > powiedzieć od lat związany w jakiś sposób z Hondą faktycznie będzie
    > lepszy? Może ktoś coś wie i podpowie? Pozdro!

    No co Ty! Wątek olejowy w lipcu? O tym dyskutuje się zimą.

    Lej tańszy.

    --
    MN