  • 1. Data: 2010-04-02 16:30:03
    Temat: Olej w lagach ST1300
    Od: "kapec" <k...@o...pl>

    Czy ktos z szanownych kolegow podpowiedzialby ile dokladnie wchodzi oleju w cm3
    do lagi sztuk 1 hondy ST1300 rok 2004? Szukam i szukam i znalezc nie moge a
    jedyna serwisowka jaka maja koledzy w sklepie podaje jakis szatanski wynik w mm
    wysokosci slupa oleju w ladze.
    Kapec

  • 2. Data: 2010-04-02 16:58:37
    Temat: Re: Olej w lagach ST1300
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Kwi, 18:30, "kapec" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jedyna serwisowka jaka maja koledzy w sklepie podaje jakis szatanski wynik w mm
    Honda panie... Ale za to pewnie masz fajne wyfrezowania do wybijania
    łożyska głowki ramy.

    A co do meritum. Podaje wysokość słupa czy ilość mm do lustra oleju
    mierząc od krawędzi? Bo wydaje mi się, że to drugie. Bierzesz sztywna
    rurke, zaznaczasz na niej porządaną ilość mm, wrzucasz to w lagę,
    zapinasz strzykawkę i odsysasz nadmiar ponad zalecaną ilość.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-04-02 18:42:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-02 18:30, kapec pisze:
> [...]
    > jedyna serwisowka jaka maja koledzy w sklepie podaje jakis szatanski wynik w mm

    Jak zwykle polecam baze danych na stronie Louisa : www.louis.de

    Gabel pro Holm: 638 CM3 SAE 10W

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-04-03 06:52:18
    Od: k...@o...pl

    > Podaje wysokość słupa czy ilość mm do lustra oleju mierząc od krawędzi?

    Ano wlasnie nie mam bladego pojecia jak to mierzyc. Dobrze, ze Kuczu znalazl
    odpowiedz na moje pytanie ;) Dzieki!

  • 5. Data: 2010-04-06 13:06:26
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
[...]

    Te mondrala ciekawe jak zmierzysz ile oliwy trzeba nalac do lag po wymianie
    ale bez ich rozbierania - i na co Ci sie wtedy zda informacja:
    Gabel pro Holm: 638 CM3 SAE 10W
    Zawsze podaje sie dwie wartosci - ta w cm3 i w odleglosci krawedzi od lustra
    oliwy. Zawias zlozony max bez sprezyn.

    Tytus z fabryki

    5003 (20100406) __________

  • 6. Data: 2010-04-06 13:27:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-06, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Gabel pro Holm: 638 CM3 SAE 10W
    > Zawsze podaje sie dwie wartosci - ta w cm3 i w odleglosci krawedzi od lustra

    Ale Ty do mnie z tym mondralom?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-04-06 13:30:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-06 15:06, Tytus z fabryki pisze:

    > Te mondrala ciekawe jak zmierzysz ile oliwy trzeba nalac do lag po wymianie
    > ale bez ich rozbierania -

    Zalezy ile zlejesz. Poza tym niektore madre serwisowki podaja ilosc
    oleju wlewanego "na sucho" czyli po rozbiorce i myciu lag, oraz "na
    mokro" czyli po samym spuszczeniu oleju.

  • 8. Data: 2010-04-06 13:52:03
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Zalezy ile zlejesz. Poza tym niektore madre serwisowki podaja ilosc oleju
    wlewanego "na sucho" czyli po rozbiorce i myciu lag, oraz "na mokro" czyli
    po samym spuszczeniu oleju.

    Rajt - co nie zmienia faktu ze patent z poziomem jest niezmiernie skuteczny.
    BTW te dane na mokro to zapewne maja zastosowanie w moto ktore posiadaja
    spusty oliwy z lag. W sensie ze nie trzeba wyciagac sprezyn - no i czasem
    demontowac blotnika jak mi sie zdaje...

    Tytus z fabryki

    5004 (20100406) __________

  • 9. Data: 2010-04-06 15:01:20
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Ale Ty do mnie z tym mondralom?

    A do kogo operatorze sprzentu cienzkiego???...
    podfrezowanie siem nie podoba???

    Tytus z fabryki

    5004 (20100406) __________

  • 10. Data: 2010-04-07 09:40:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-07, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    > No dobrat. To jak chlop krowie na miedzy.
    > Wyciagam caly amor, odkrecam korek z gory, wyjmuje sprezyne, skladam amor tak,
    > zeby rura na max sie schowala. Wkladam patyk czy cokolwiek i mierze odleglosc
    > od gornej krawedzi lagi do lustra. Dobrze kombinuje?

    Dokladnie tak, ale lepszy patent jest wziac jakas sztywna rurke, miedziana czy
    plastikowa, zaznaczyc na niej odleglosc, na gorze przypiac szczykawke i oddesac
    nadmiar ponad poziom.

    Jak masz duzo pieniedzy to mozesz kupic taki gotowiec:
    <http://www.moto-akcesoria.pl/przyrzad-do-mierzenia-
    poziomu-oleju-w-przednim-zawieszeniu,p,24932>

    --
    Artur
    ZZR 1200