-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Olej do dwusuwów w ON
Date: Tue, 10 Mar 2015 18:31:30 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 35
Message-ID: <mdn9ph$eq$1@speranza.aioe.org>
References: <54fd8b1a$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<mdkhod$230$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 3L7O7a/sDjxR1SQElJF4DQ.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557357
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-09 o 17:06, Tata pisze:
> Wypowiadają się sami teoretycy, jak rozumiem pytanie jest do praktyków.
> Ja dolewam 1:250 Kleen-flo 953 i nic złego się nie dzieje.
A ja nie dolewam nic i nic złego się nie dzieje.
> Ten dodatek
> jest nisko popiołowy w odróżnieniu od Mixolu.
Teraz do dwutaktów nie używa się mixolu, tak jak do czterostaktów nie
używa się Selectolu.
> Ważne, żeby stosować olej
> silnikowy o TBN ok. 8 lub więcej, z dodatkami myjącymi. Te parametry
> spełniają markowe oleje full syntetic. W Internecie są informacje, że
> sprzedawany ON jest zbyt "suchy", w związku z czym nie ma wystarczająco
> dobrych właściwości smarujących.
Hmmm...
> Stosuję też inne dodatki do paliwa i
> oleju silnikowego. Silnik 16 lat, licznikowo 246 tys. km, ma moc, a
> turbo remontowane 3 lata temu "daje kopa", mimo stosowania wyklętych
> przez niektórych dodatków.
Jak pisałem - nie dodaję nic do paliwa. Silnik 14 lat, przebieg 200000,
turbo, ani nic w silniku nie ruszane. Jeździ normalnie.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.15 22:08 masti
- 11.03.15 18:24 Poldek
- 12.03.15 01:41 Dawid
- 12.03.15 09:09 jerzu
- 12.03.15 09:10 jerzu
- 12.03.15 09:12 jerzu
- 12.03.15 10:11 Tata
- 12.03.15 11:19 yabba
- 12.03.15 11:28 Tata
- 12.03.15 11:55 Poldek
- 12.03.15 11:59 Budzik
- 12.03.15 19:47 Budzik
- 13.03.15 10:47 yabba
- 14.03.15 00:37 Tomasz Pyra
- 14.03.15 09:36 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=