  • Data: 2012-12-11 16:10:50
    Temat: Re: Okulary warsztatowe.
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 05:50:49 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    >
    > Nie lepiej mikroskop?

    Do domowej pracy naprawiania prostych rzeczy w komputerach, to trochę za
    dużo (za drogo).
    Tutaj jest rozwiązanie, które mi wystarcza (powiększenie, duża soczwewka ma
    w sobie mniejszą soczewkę o dużo większym powiekszeniu i podświetlenie):

    http://allegro.pl/lupa-uchwyt-robot-trzecia-reka-90m
    m-2-led-16131-i2834997388.html

    Jednak szukam rozwiązania za pomocą okularów lub biurkowej lampy z
    powiększeniem...
    Pytam Kolegów, bo nie chce eksperymentować kupując co się da i testować...

    P.S. Za młodu jadłem za mało GMO i brak mi trzeciej ręki.;)