  • Data: 2009-04-27 20:29:56
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Jakie?

    W moim przypadku to jest tak, że im dłużej nie mam czym jeździć
    tym niżej mi spadają wymagania odnośnie pierwszego sprzęta.
    Krótko mówiąc skręca mnie, gdy nawet takiego drewniaka na r1
    słyszę w piękny słoneczny dzień ;-)
    No i mam powoli coraz bardziej dość tego skręcania i już
    doszedłem do tego, że nawet mógłbym kursową emzetą się rozbijać ;-)

    Ale ja tam nie wiem jak z tym u innych jest...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb