  • Data: 2009-05-01 23:13:46
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 May 2009 23:40:05 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > A za cenę dwóch japonii to nawet jakiegoś europejczyka albo i amerykańca
    > idzie wyrwać.
    > No, "pan abstrahuje od układu odniesienia, panie Maksiu" - od pieniędzy.

    Pieniądze pieniędzmi, ale chyba zgodzisz się ze mną, że własności jezdne
    takiego GS 500 są o niebo lepsze od MZ. Hamulce, zawieszenie, już
    pomijając sam silnik. Owszem, da się i na MZ. Kiedyś nawet czytałem
    o gościu, który z dziewczyną na Jawie TS 350 objechali pół Europy w 40 dni,
    jakieś 20kkm.

    O gustach się nie dyskutuje.

    --
    Pozdrawiam,