    Date: Sun, 12 Dec 2010 22:41:47 +0100
    From: "R. P." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna

    W dniu 2010-12-12 22:23, A.L. pisze:

    > JE nigdzie nei napisalem ze PRACUJE od 9 do 4. Pracuje 40 godzin
    > tygodniowo. Ja napisalem ze MA BYC DOSTEPNY od 9 do 4.

    OK, rozumiem.

    > W zadnym kraju czas dojazdu do parcy nei zalicza sie do czasu pracy.

    Tak, ale roznica miedzy Stanami a Polska jest kolosalna!! Inne sa
    realia, wiec trudno to porownywac. Po prostu nie do przecenienia. Juz
    mowie o co chodzi - w skrocie: w Stanach (przebywalem kilka miesiecy)
    jezdzilem do pracy do biura na godz. 9 albo 9:30 10 mil (mieszkanie w
    centrum, praca na peryferiach), zajmowalo mi to dokladnie 15 minut.
    Korkow zero (ze dwa razy mi sie zdarzylo, ze z express waya musialem
    zjechac na lokalne drogi, bo byl korek, ale wtedy korek wyminalem). W
    Polsce - infrastruktura to kaplica. Wiec trzeba te dodatkowe 1.5h
    doliczyc. Tutaj dlugo jeszcze pewne rzeczy sie nie zmienia. Przestaje
    nawet miec nadzieje, ze moje dzieci beda mialy lepiej.