    From: "kali" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Okienko chatu - przechwytywanie tekstu
    Date: Fri, 14 Jun 2013 00:43:53 +0200

    Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kpdekb$8sn$1@node1.news.atman.pl...

    > Mam nadzieję, że ze swoim problemem trafiłem na dobrą grupę, wydała mi
    > się najwłaściwsza.
    > Jest sobie pewien program (Win32), którego elementem jest komponent
    > chatu osadzony w jednym z okien. Mam potrzebę logować w czasie
    > rzeczywistym teksty, które się tam (chat) pojawiają. Problemem jest to,
    > że jest to całkowicie autorski komponent twórców tego oprogramowania i
    > nie wiadomo jak on działa. Podglądałem go przy pomocy Spy++, jedyny
    > komunikat pojawiający się przy pojawianiu się nowej linijki tekstu to
    > WM_PAINT. Z kolei API Monitor twierdzi, że żadne WinAPI nie jest
> [...]

    Czy napewno monitoruje całe API ?

    Ale jak by nie kombinował - włanczasz debugger
    szukasz okna tego czatu - a własciwie jego
    procedury obsługi komunikatów - ustawiasz się
    z przerwaniem i patrzysz jak on ten komunikat
    WM_PAINT obsługuje ?
    Wtedy zobaczysz co (tekst) i skąd (bufor)
    bierze.A nawet jak/jakim_api to pisze :))))))

    Wtedy podmieniasz na swoją procedurę
    i przed paint robisz kopie do logu ?