eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. › Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 29 Apr 2018 09:56:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali
    wyniki pomiarow.
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 10:25:21 UTC-5 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,

    > Nie wiem, czy to z takiego myślenia wynika, ale jak w DC spadnie parę
    > płatków śniegu, to wszyscy jadą jak cipy spacerowe. Ci, co chcieliby
    > pojechać normalnie, nie mogą, bo cipuny okupują wszystkie pasy.

    A widzisz, jak mialem mozliwosc sledzenia ilosci zglaszanych szkod komunikacyjnych to
    w takie dni ilosc wypadkow byla mniejsza. I to dosyc wyraznie. tydzien do tygodnia
    roznice byly na poziomie 10-20% przy zwyklej fluktuacji na poziomie 5%.

    Pociesze cie jednak. Sa kraje gdzie wogole tak sie jezdzi zawsze.

    Zobacz sobie pogromcow mitow gdzie probowali sprawdzic czy zmiana pasa sie oplaca czy
    lepiej jechac jednym non stop.

    Testowali to kijowo i ich wnioski sa do dupy ale tam ladnie bylo widac roznice miedzy
    jazda w usa i u nas.

    W usa bys cierpial _zawsze_,_codziennie_ a u nas tylko jak pada :)

    Wiec z jednej strony sie zgodze ze u nas kierowcy nie maja pojecia ile zapasu
    kontroli maja wogolnosci a szczegolnie podczas trudnych warunkow, z drugiej jednak sa
    nauczeni aby trzymac sie prawej strony i pozwolic jechac szybszym po lewej
    przynajmniej relatywnie czesto.

    PS.
    Szczytem glupoty jaki widzialem byl gostek ktory jechal jak pizda, lewym skrajnym
    pasem ktory konczyl sie za jakies 2-5km zjazdem i wszyscy go wyprzedzali a on sie
    napuszal jaki to jest madry bo nie stoi w korku tylko sie toczy a wokol wszyscy go
    objezdzaja powodujac korek a wcale duzo nie zyskuja.
    Nie pojmowal ze to on jest czescia problemu a komentatorzy zza oceanu jeszcze mu
    przyklaskiwali.

    Zupelnie inna mentalnosc niz u nas...