    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 21 Dec 2016 23:09:01 +0100

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 22:17:12 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Żartujesz chyba :-D Wymieniłem szybę (na polecanego wszędzie pilkintona
    > czy jak to się tam pisze) i po pół roku wyglądała już tak samo jak
    > wcześniejsza 6 letnia.

    A wiesz może jak to jest z tymi szybami?

    Bo to mojego auta (Vectra C) jest 18 modeli samego Pilkingtona.
    Czy poza tym że różnią się one opcjami wyposażenia (miejsce na czujnik
    deszczu, kolor, atermiczna, różne gradienty itp.), to może różnią się też
    jakością powłok szyby zewnętrznej, twardością itp?

    Bo ja moją szybą przejechałem 300kkm i prawdę mówiąc przestaję powoli
    widzieć drogę ;)
    Pewnie drugiego tyle przejeżdżać już nie będę, ale też nie chciałbym kupić
    czegoś co po roku będzie wyglądało gorzej niż to co mam.