  • Data: 2016-12-22 09:57:23
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-12-21 o 22:17, Mateusz Bogusz pisze:
> [...]

    A to aby na pewno wina szyby ?
    Szklo ma co prawda rozne gatunki, mozna hartowac lub nie, ale
    generalnie jest dosc twarde.
    Nie wiem, co by musieli zrobic, zeby im "miekkie szklo" wyszlo.
    Moze piaskownie w okolicy macie, albo plynu za malo..

    >Dobrze, że Nordglass nie masz. To dopiero jest dziadostwo. Takiego
    >szrotu to powinni zabronić produkować.

    Hm, ostatnia szybe zmienialem lata temu, ale nordglass byl wtedy
    przyzwoity.