  • Data: 2023-11-02 16:04:36
    Temat: Re: Ogranicznik prądowy USB
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Wolniejsze ładowanie = dłuższa żywotność.

    Baterie są dziś tanie, wymiana dla elektronika nie stanowi dużego
    problemu. Ja traktuję w swoich urządzeniach baterie jak elementy
    eksploatacyjne. Jak klocki hamulcowe. Zużyje się to się wymieni. Raz na
    parę lat mogę wydać te 30 zł (o ile po tych paru latach nadal będę miał to
    urządzenie).

    Ostatnio w słuchawce (BT) wymieniłem. 40 zł dałem z wysyłką. Słuchawka od
    paru lat katowana rozmowami i callami (rozładowywana do zera praktycznie
    codziennie). Nowa 200 zł, ale nie ma co kupować, skoro jest sprawna, tylko
    element eksploatacyjny się zużył.

    --
    Rozmawia dziennikarz ze znanym rabusiem:
    - Jakie jest pana najwieksze marzenie?