    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Ograniczenie prędkości
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 24 Feb 2019 14:08:38 GMT

    On Sun, 24 Feb 2019 14:30:18 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > http://www.geekweek.pl/news/2019-02-24/to-juz-pewne-
    w-samochodach-
    pojawia-sie-obowiazkowe-ograniczniki-predkosci/
    > Już widzę ten smętny sznurek bryk wlokących się 50-ką pomieście...
    > I Cavalino desperacko wduszającego pedał w podłogę a tu nic... i nawet
    > ze 200 KM nie pomoże.

    Jak kto normalnie jeździ, to żadnej różnicy nie odczuje. A taki odgórny
    ogranicznik jest jak najbardziej pożądany, pozostaje zobaczyć jak to
    mądre głowy zaimplementują w praktyce. Następnym krokiem będą
    autonomiczne pojazdy, coby ludzką (tudzież małpią) mieszankę emocji i
    hormonów całkiem odciąć od kierownicy - no ale na to jeszcze trzeba
    będzie niestety poczekać.

    Ciekaw jestem natomiast jak argumentować będą wszelkie plonk kapelusz
    warningi i im podobne sieroty :) Kilka idiotycznych argumentów łatwo
    przewidzieć - "żona rodzi", "dziadek dostał zawału", "muszę zdążyć przed
    zamknięciem Castoramy"... wierzę jednak, że ich inwencja na tym się nie
    zatrzyma.

    Mateusz