    From: "Seoman" <r...@t...op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ograniczenie mocy do 35 kW
    Date: Thu, 25 Jul 2013 12:51:19 +0200

    dyskusyjnych:51f03c54$0$1257$6...@n...neostrada
    .pl...
    > No właśnie dziś byłem na rozmowie w Wydz. Kom. i du.a
    > Nie zarejestrują inaczej, niż jest w papierach od producenta. Takie mają

    To ja opowiem historyjkę. Rejestrowałem kiedyś moto z GB. Brakowało jednego
    papierka - wszystko było, cała dokumentacja wymagana w GB, powpisywani
    kolejni właściciele i tak dalej, ale brakowało jednej rzeczy nie wymaganej
    tam, a wymaganej u nas, dość redundantnej w obliczu innych papierów. Byłem w
    CZTERECH urzędach. W każdym z nich powiedzieli, że się nie da. W KAŻDYM z
    nich byłem w końcu odsyłany do szefa urzędu, który twierdził, że no, może
    się trochę da, może jest inna ścieżka. W końcu zarejestrowali, jak ktoś
    zwrócił uwagę, że w zasadzie w papierach wszystko jest i po co robić
    problem.

    Wnioski:
    1) cierpliwość
    2) poprosić o spotkanie z szefem (grzecznie) - nie, żeby kogokolwiek
    straszyć, po prostu szef urzędu mniej boi się o własny tyłek i szuka dróg
    rozwiązania problemu, a nie odsyła Cię na bambus, gdy sprawa jest choćby
    trochę niestandardowa
    3) jak nie da się w jednym urzędzie, to iść do innej instancji tego samego
    urzędu - szok, że jeden papier dla jednego urzędnika jest kompletnie bez
    sensu, a dla innego zupełnie w porządku. Ja musiałem załatwiać sprawę w
    dwóch miastach.
    4) cierpliwość.

    Pozdrawiam,
    Seoman