  • Data: 2013-07-26 13:46:54
    Temat: Re: Ograniczenie mocy do 35 kW
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, July 25, 2013 12:51:19 PM UTC+2, Seoman wrote:
    > W każdym z nich powiedzieli, że się nie da. W KAŻDYM z
    > nich byłem w końcu odsyłany do szefa urzędu, który twierdził, że no, może
    > się trochę da, może jest inna ścieżka.

    Dobra rada - jak sie "nie da" to prosic o odmowe na pismie z podstawa prawna odmowy.
    Jak nie chca dac - skarga do przelozonego i skladac wniosek na pismie na skrzynke
    podawcza. Zwykle nagle sie okazuje ze sie da (a nawet jesli nie to juz masz na pismie
    konkretna przyczyne ktora mozesz zaskarzyc - zamiast "nie bo nie").

    --
    Regards
    Matt