  • Data: 2013-07-25 07:28:43
    Temat: Re: Ograniczenie mocy do 35 kW
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lipca 2013 22:43:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > No właśnie dziś byłem na rozmowie w Wydz. Kom. i du.a
    >
    > Nie zarejestrują inaczej, niż jest w papierach od producenta. Takie mają
    >
    > wytyczne i mogę klękać, błagać - nie pomoże. Żadne opinie rzeczoznawców,
    >
    > wykresy z hamowni ani przeglądy w OSKP ich nie interesują.
    >
    > Mam kupić moto oryginalnie do 35 kW albo won na drzewo.

    Byzy dura. Znam wiele osob z roznych rejpnpw Polski, ktore z powodzeniem
    prerejestrowaly motocykl na A2.
    Nie wiem gdzie masz swoj WK i co to za dziwna interpretacja przepisow. Zmiana mocy
    maksymalnej to nic innego jak zmiana techniczna dokonana w pojezdzie. Tak samo
    dokonujesz zmiany, gdy montujesz w puszce hak albo zmieniasz "ciezarowy" z kratka na
    "osobowy" z piecioma pasami bezpieczenstwa. Ktos usuwa kratke i montuje pasy,
    diagnosta potwierdza poprawnosc operacji a WK zmienia dane w dowodzie.
    Jeszcze jedno: najlepiej cala operacje przeprowadzic gdy motocykl ma juz polska,
    czarna blache.

    --
    pzdr, dr
    400,525,RR i K12S na czesci