  • Data: 2010-02-25 12:45:12
    Temat: Re: Ogólnioe jest git
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4b866551$1@news.home.net.pl...

    > A w czym wyprzedził?
    > Nie licząć ew. większej liczby osób w Orange w książce tel. Ale to już
    > cecha osobnicza :)

    Jesli np. ciagu miesiaca chcialbym wykonac 600 minut polaczen na numery
    stacjonarne, to w Play Freshu potrzebuje dwoch kart SIM - i na kazdej musze
    wykupic po 3 pakiety za 5 zl - razem 30
    W Orange wystarczy mi jedna karta i 12 zl.

    > W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu,
    > czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do
    > wykupienia za 2x6 zł na m-c

    Do tylu jestes juz w momencie zakupu doladowania - i w Playu i w Orange.
    To ze "kasa Ci zostaje" to tylko zludzenie. Masz po prostu nie kase, tylko
    pewien pakiet na uslugi.
    Byli tacy, co im po 500 zl "zostalo" w Tak-Tak-u i potem lament na grupie.

    Pozdrawiam
    SDD