  • Data: 2013-09-27 21:04:39
    Temat: Re: Ogniwa Ni-CD do wkrętarki na prąd ładowania 2C
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/27/2013 08:06 PM, Tmek wrote:
    > Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości
    > napawa trwałością niż Ni-Cd z jego 1A.

    > A mozesz pokazac czym to ladujesz i dynkska zeby wiedzeic jak to ugryzc?

    Ładowarkę mam Turnnigy Accucel-6
    https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7028__Tu
    rnigy_Accucel_6_50W_6A_Balancer_Charger_w_accessorie
    s.html
    ) ale można kupić podobną jeszcze trochę taniej. Potrzeba do niej
    zasilacza 12V, ale to każdy ma w komputerze, albo można kupić za
    niewielkie pieniądze.
    Dynks to
    https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4176__HX
    T_Lipo_Monitor_4S_A_must_have_for_all_lipo_users_.ht
    ml
    Są jeszcze z alarmem dźwiękowym, ale normalnie używając wkrętarki przy
    dużym obciążeniu napięcie czasem spada poniżej tych 3.3V i piszczenie
    nie jest przyjemne. Mi wystarcza bez dźwięku: jak częściej świecą się
    czerwone niż zielone, to czas na ładowanie.
    No i jak to z li-ion - trzeba bezwzględnie pilnować, żeby nie rozładować
    do zera, bo później to już tylko kubeł/recykling.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg