  • Data: 2010-06-02 10:18:24
    Temat: Re: Ogniskowa tanszych kamer HD???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ja sie do Ciebie na pewno za jakiś czas odezwę. Mój szefo w
    > Norwegii zachorował na coś takiego i na razie rozpoznajemy teren.
    > Założenie jest takie, że to ma być ,,automat'' jadący po zadanej
    > ścieżce via GPS i przekazujący obraz on-line. Może zamiast pałować się
    > z zabawą przez np. dwa lata uda się zrobić to w rok ;)
    > Rozpoznanie cen wykazało że jest to drooooga zabawa.

    To by byla wersja juz dosc wypasiona - okolo 10-nascie tysiecy.

    Z tym, ze powiem odrazu tak - jesli szef chce po prostu kupic
    maszyne w ktorej nacisnie guzik i sama wszystko zrobi bez
    wgryzania sie "co i jak" to niechobie oszczedzi rozczarowan
    i nie mysli o tym...

    Owszem - mozna kupic elektronikesterujaca, ktora to co piszesz
    zrobi, ale nie zwolni to z wgryzienia sie w modelarstwo - co i jak
    z silnikami, smiglami, aparatura sterujaca itd itp.

    Na poczatek warto wejsc w maszynke do latania z mala kamera
    wydajac 2-3tys. zl. Bedzie mniej szkoda w razie rozwalenia ;)
    Po paru miesiacach ogarnie temat i bedzie pora na przesiadke
    na docelowa platforme. Rok powinien wystarczycspokojnie ;)