    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ogniskowa - glebia ostrosci
    Date: Tue, 08 Jun 2010 00:43:02 +0200

    W poniedziałek, 7 czerwca 2010 03:37, Marcin Debowski wyraził następujacą
    opinię:
    > On 2010-06-06, Dariusz Zygmunt

    C5%9Bci
    > "...parametr stosowany w optyce i fotografii do określania zakresu
    > odległości, w którym obiekty obserwowane przez urządzenie optyczne
    > sprawiają wrażenie ostrych." Nie uderza Cię zbiezność tej definicji z
    > podana przeze mnie?

    Nie, ponieważ czytam cały artykuł a nie jedno zdanie.

    > Nie ma intuicyjnych wyników obliczeń.

    Więc czemu próbowałeś określić wartość bez próby jej, przynajmniej
    pamięciowego, przeliczenia??

    > Spoko Dariusz, zakończ. Jako, że po strzeleniu focha i szafowaniu
    > merytorycznością w dyskusji (masz swoją drogą tupet, cała masa Twoich
    > wypowiedzi to w zasadzie drwina bez żadnej treści) nawet nie
    > odpowiedziałeś na zawarte uwagi, przykłady etc, to może ja ze swojej
    > strony zakończę. Żanda frajda z Tobą dyskutować a misji dydaktycznej też
    > nie mam.

    Wydaje mi się, że argumenty przeze mnie przedstawione są dużo bardziej
    merytoryczne niż to co w dyskusji Ty prezentowałeś, ale oczywiście to jest
    jedynie moje subiektywne zdanie - Ty pewnie pozostaniesz przy swoim a
    ostateczną instancją będą czytający, o ile jeszcze jacyś zostali :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E