  • 21. Data: 2017-07-03 23:15:18
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 19:46, 007 pisze:
    > Shrek w

    > Przecież bidok z okolic Jackowa się (podobno) na tę TESLę zapisał, i teraz
    > do niego dotarło, ze nie będzie promocji.
    > Ot buduje argumenty, dlaczego nie będzie miał Tesli i zostanie przy złomie
    > za 500$
    Idz się leczyć, bo jak na razie to srasz gów..em po grupie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 22. Data: 2017-07-04 01:31:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > W amber gold mieli kapital plus odsetki wyplacac.

    A Ty trzymasz kciuki aby się innym nie udało, prawda? Tak rasowo po
    polsku...

  • 23. Data: 2017-07-04 01:31:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W amber gold mieli kapital plus odsetki wyplacac.

  • 24. Data: 2017-07-04 03:30:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mylisz sie. Po amerykansku ciesze sie jak sie komus cos uda. Dzisiaj w telewizji
    mowili ze jakas firma wybudowala blok. Ze dwadziescia mieszkan. Wzieli pieniadze od
    ludzi zanim zaczeli budowac. Ludzie wzieli kredyty. Firma blok zbudowala ale zanim
    przekazala u notariusza prawo wlasnosci to blok zajal komornik firmie za dlugi.
    Ludzie mieli miec mieszkania i splacac za nie kredyty a maja tylko kredyty do
    splacenia. Pozostaje im tylko przez sad odzyskac kase od bankruta. Teraz kilka razy
    dziennie ostrzegaja i tlumaczac z ich na ludzkie i mowia ze placi sie jak ma sie
    towar w reku. A jak ktos chce zeby mu zaplacic zanim towar zaistnieje to trzeba sie
    liczyc z tym ze to oszust. To mowisz ze ile osob wplacilo kase za na razie gruszki na
    wierzbie i jaka jest suma wplat? Tak przy okazji. Jak wzieli w formie przedplat pol
    miliarda dolcow to za ta kase uruchamiaja produkcje. Wydali ja do ostatniego centa.
    Jak im cos sie spierdoli to nikomu nic nie oddadza bo fabryka bedzie warta tyle co
    funt gowna pod podeszwa. Uwazales ze stac cie na takie ryzyko. Ostatecznie tysiac
    dolcow to nie jest jakas porazajaca kwota. A jak wszystko bedzie ok to maksymalnie za
    dwa lata bedziesz mial fajne autko. Spelnisz jakies swoje marzenie. Po to sie zyje
    zeby spelniac swoje marzenia.

  • 25. Data: 2017-07-04 07:07:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 22:52, Pszemol pisze:
    > Z tego co czytam nie starcza ukopanej kasy nawet na prąd do pracy
    > koparki...

    Niestety jeszcze przez kilka miesięcy się opłaca.
    Znaczy zarabia się więcej niż kosztuje prąd.
    Problem jest tylko ze zwrotem inwestycji bo taka kupiona koparka nie
    zwróci się przez rok a może i dwa.
    Wszystko przez zwiększoną trudność kopania. Nie na wszystkich kartach
    się da kopać. Tych najekonomiczniejszych nie da się kupić albo po
    drakońskich cenach.
    Ale są takie nadzieje że wykres trudności kopania
    http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculato
    nie musi się sprawdzić a i koparki GPU są wszechstronne i można będzie
    się przerzucić na inne "lepsze" waluty
    Ostatecznie takie gpu można sprzedać za połowę ceny zakupu.

    Ci co w marcu zainwestoawali w koparki zarobili.

    PS. Z jakiegoś powodu producenci sprzętu mają za chwilę oferować
    wykastrowane karty specjalnie dla górników.
    Może oni coś wiedzą? :-)

  • 26. Data: 2017-07-04 07:41:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2017 o 22:37, Pszemol pisze:

    > Biedni nie płacą dużo podatków. Dorzucili się średni tym bogatszym średnim.

    Dalej - skoro ta tesla tak dobra, o po co do niej dopłacać?

    Shrek

  • 27. Data: 2017-07-04 07:46:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2017 o 22:52, Pszemol pisze:

    > Z tego co czytam nie starcza ukopanej kasy nawet na prąd do pracy
    > koparki...

    To tak jak z power wallem - "ukopanej" kasy nie starcza nawet na power
    walla - a wypadłoby jeszcze jakąś fotowoltaike dołożyć:)

    Skoro nijak się nie opłaca a miliony kart kopią...

    Shrek

  • 28. Data: 2017-07-04 09:02:33
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Zastanów się lepiej dlaczego tak bardzo Ciebie to drażni... i dlaczego Ty
    > wlaśnie to tak bardzo przeżywasz.

    bo czyta. Reszta uważa Cię za trola, nie czyta, nie komentuje, nie
    przeszkadza im to. Zastanów się co nas obchodzi plan produkcyjny pojazdu
    który niema racji bytu w Polsce? Dlatego masz łatkę trola
    ToMasz

  • 29. Data: 2017-07-04 09:42:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 07:41:28 +0200, Shrek

    > Dalej - skoro ta tesla tak dobra, o po co do niej dopłacać?

    Dalej i w kółko to samo -- bo elektryk jest zdrowszy dla LUDZI niż
    spalinowce, a więc ludzie którzy dopłacają do rozwoju elektryków będą
    oddychać lepszym powietrzem i rzadziej chorować, a więc w rezultacie mniej
    płacić. W przyrodzie nic nie ginie, zawsze jest równowaga.

    Jak setki miliardów idą na badania niewidocznych boga cząstek czy innych
    fal to jakoś nikt nie płacze. Za to jak przychodzi do próby ochrony zdrowia
    ludzi, na którego utrzymanie (także koncernów farmaceutycznych), są
    wydawane jeszcze większe miliardy, to nagle wieelki lamęęt!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-07-04 09:46:09

    W dniu 2017-07-04 o 07:46, Shrek pisze:
    > Skoro nijak się nie opłaca a miliony kart kopią...

    Bo Wy patrzycie na Bitcoina a kopie się inne waluty które potem się
    zamienia na BTC a potem na USD a potem na PLN :-)

    Bez powodu te GPU nie zostały wykupione z rynku. Jest bańka która
    niedługo pęknie :-)
    https://www.etoro.com/pl/markets/ethereum/chart

    PS. I jak już pęknie to się kupi kryptowaluty w dołku i potem odsprzeda
    z zyskiem i kupi w końcu tą wymarzoną Teslę :-)