  • Data: 2017-07-05 03:23:19
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: t en piątek
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Po to aby namówić więcej osób do kupienia
    > ---
    > Ale po co namawiać innych do kupienia ?
    >

    > i ulżyć nieco w strachu przed
    > nową technologią.
    > ---
    > P...

    Wydaje mi się że znalazłoby się wielu amatorów EV tu na tej grupie gdyby
    były tańsze, prawda?

    A są drogie bo to nowinki, jak truskawki w maju.

    Więc rząd dokłada się do interesu, aby mieć wkład w popychanie do przodu.

    Jak ktoś tu ładnie już zauważył, że z tych samych pobudek rządy dokładają
    się do budowy dróg i trawników.