  • 11. Data: 2014-01-03 00:50:29
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie może. Niedawno przerabiane na grupie.

    No a jednak tak robia. Panstwo prawa :-)

    > I TIRów.
    >
    > Pomysł całkowicie absurdalny ze względu na całkowitą nierówność wobec
    > prawa - wartości samochodów są całkowicie różne i niekoniecznie ma to
    > związek z aktualną sytuacją materialną sprawcy.

    Dokladnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-01-03 00:52:02
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:38:02 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > - konfiskata samochody - jest niekonstytucyjna bo może to być samochód
    >
    > bedący własnością kogoś innego
    >
    > - grzywna - to by konstytucyjnie przeszło
    >
    > - znakowanie samochodów - równie dobrze można wprowadzić publiczne
    >
    > piętnowanie rozpalonym żelazem. poza tym patrz punkt 1.
    >
    > - odbieranie prawa jazdy - skutecznie zniechęci alkoholików do leczenia
    >
    > się.
    >

    > --
    >
    > Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nieraz sądy zezwalały na upublicznienie danych oskarżonego. Sądzisz że takie
    ujawnianie jest niezgodne s Konstytucją RP? Procedura może wyglądać tak że jest
    propozycja. Albo możesz dostać PJ ( oczywiście po spełnieniu warunków w stylu ponowny
    egzamin) i masz jeździć oznakowanym samochodem. Albo nie dostajesz możliwości
    ubiegania się o PJ. PJ to przywilej a nie obowiązek państwa do dawania każdemu.
    Alkoholików się zniechęci. I dobrze. Nie leczeni zachlają się na śmierć denaturatem i
    bezrobocie spadnie. Po dwóch latach nie pijący posiadacz PJ moze być bardzo cenny i
    dobrze opłacany.

  • 13. Data: 2014-01-03 00:52:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, January 3, 2014, 12:49:02 AM, you wrote:

    > Jak pokazuje zycie i ostatnie wydarzenia to rzadzacy maja konstytucje we
    > dupie, a jak masz problem to sobie idz do Strassburga :-)
    > Przeszlo jebniecie miliardow przyszlym emerytom to nie przejdzie konfiskata
    > samochodow pijakom? Taki przyklad na szybko - 500 PLN za karte pojazdu
    > sprowadzanych pojazdow, po paru latach okazalo sie niekonstytucyjne no i co?
    > Jak chciales to sie mogles pokopac z gmina...

    Ale widzisz drobną różnicę pomiędzy kartą pojazdu za 500PLN a np.
    luksusowym autobusem czy TIRem z towarem za milion euro na pace?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-01-03 00:53:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, January 3, 2014, 12:50:29 AM, you wrote:

    > No a jednak tak robia. Panstwo prawa :-)

    Robią a potem muszą oddawać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-01-03 00:54:04
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:46:18 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > już się wycofujesz?

    > a gość nie ma nic. i co?
    >

    > --
    >
    > Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nic. Komornik poczeka aż może będzie miał. Nie wycofuję się tylko Ty manipulujesz.

  • 16. Data: 2014-01-03 00:56:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale widzisz drobną różnicę pomiędzy kartą pojazdu za 500PLN a np.
    > luksusowym autobusem czy TIRem z towarem za milion euro na pace?

    Ja widze i zwolennikiem pomyslu nie jestem, ale w tym kraju juz mnie nic
    nie zdziwi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-01-03 00:58:23
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:52:25 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale widzisz drobn� r�nic� pomi�dzy kart� pojazdu za 500PLN a np.
    >
    > luksusowym autobusem czy TIRem z towarem za milion euro na pace?
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    O towarze na tirze nie mówili. Niech pracodawca zapewni kontrolę na takim poziomie że
    jazda jego luksusowym autokarem przez pijanego kierowcę będzie niemożliwa. Pijany
    kierowca luksusowego załadowanego ludźmi autokaru może zabić nie 6 a 60 osób. Na ile
    wyceniasz swoje życie?

  • 18. Data: 2014-01-03 00:59:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Robią a potem muszą oddawać.

    No jak sie sprawa glosna zrobila to pewnie oddaja. Ciekawe czy rzad odda kase
    z OFE jak TK orzeknie zmiany niekonstytucyjne, a nie zaraz, Tusk powiedzial, ze
    zmiany sa na pewno zgodne z konstytucja bo tego juz sie odkrecic nie da wiec
    zgodne byc musza.

    To jest kraj absurdow, teraz temat sie stal medialny i cisnienie jest duze, wiec
    kto ich tam wie...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-01-03 01:03:42
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:56:23 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Ja widze i zwolennikiem pomyslu nie jestem, ale w tym kraju juz mnie nic
    >
    > nie zdziwi.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Masz jakieś lepsze pomysły? To dawaj z pięć dobrych pomysłów. Jeśli będą bardzo dobre
    to wyślij gdzie trzeba i wprowadzą. Oni mają taki sam problem. Woleli by żeby premier
    w dzienniku poprosił żeby ludzie po kielichu nie jeździli i żeby wszyscy posłuchali
    dobrej rady. Odkąd pamiętam to proszą, radzą, straszą i chuj z tego jest. To muszą za
    moją i innych zgodą tak przypierdolić bandytom żeby się nie podnieśli.

  • 20. Data: 2014-01-03 01:05:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 00:14, k...@g...com pisze:
> [...]
    którymi jeżdżą tacy co odzyskali PJ po zabraniu za gorzałę. Proponuję dopisać
    obligatoryjne zabieranie PJ czynnym alkoholikom.

    Kiedy kolejny z kolei minister finansów wpisze w budżet wpływy z
    konfiskaty samochodów pijoków?