eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-03 01:03:42
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:56:23 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Ja widze i zwolennikiem pomyslu nie jestem, ale w tym kraju juz mnie nic
    >
    > nie zdziwi.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Masz jakieś lepsze pomysły? To dawaj z pięć dobrych pomysłów. Jeśli będą bardzo dobre
    to wyślij gdzie trzeba i wprowadzą. Oni mają taki sam problem. Woleli by żeby premier
    w dzienniku poprosił żeby ludzie po kielichu nie jeździli i żeby wszyscy posłuchali
    dobrej rady. Odkąd pamiętam to proszą, radzą, straszą i chuj z tego jest. To muszą za
    moją i innych zgodą tak przypierdolić bandytom żeby się nie podnieśli.