    From: Filip454 <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Date: Sun, 7 Jan 2018 15:49:48 +0000 (UTC)

    Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Ajfony są dobrze zaprojektowane. Jako jednorazówki.
    >
    > Lenovo K5 jest wielorazówką ale K6 już jednorazówką też.

    Tylko sęk w tym, że iPhone jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Po prostu
    nowe Apple stosuje gorsze sztuczki postarzania produktu niż stare Apple
    (jak Jobs jeszcze żył).

    Świetnym przykładem może być mój 6S, którego zaktualizowałem po wyjęciu z
    pudełka jedynie raz, do iOS 9.3.2. Nieaktualizowany działa do dziś tak
    jakbym go dopiero co przyniósł z Apple Store.

    Bateria trzyma całkiem nieźle po kilkuset cyklach.

    Po prostu Apple specjalnie postarzało sprzęt, a bateria to tylko głupie
    wytłumaczenie. Przecież nic nie trwa wiecznie i czy to iPhone, czy inny
    telefon, w końcu zawsze dochodzi do tego że brakuje mocy i urządzenie się
    wyłącza.

    Jak dla mnie Apple powinno dać wybór ustawień. W menu powinno być wyraźnie
    napisane o dwóch opcjach: performance (najwyższa wydajność kosztem
    szybszego zużycia baterii) lub increase battery life (jak najdłuższa
    żywotność baterii) i obyłoby się bez pozwów sądowych i narzekania.

    --
    Filip