  • Data: 2018-01-05 10:46:54
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-05 o 10:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No slyszalesz Pszemola - bez 2 letniej umowy sie nie da (w USA), a wtedy
    > telefon za grosze, wiec czemu nie wziac nowego, jeszcze lepszego ajfona :-)

    Nikt nie broni brać, złem jest to, że ten stary ląduje na śmietniku,
    zamiast być używany przez dziecko, czy jakiegoś bezdomnego.

    O tyle OK, o ile to, że do normalnego telefonu ludek kupi sobie baterię
    nie za 29 ojro, tylko za 29zł.

    > A software zauwazy wymiane, czy nadal bedzie ograniczal ?
    > Czy serwis zna tajemnicze kody :-)

    Dowiesz się za 5 lat przy okazji kolejnej afery. Oczywiście jeśli firma
    będzie jeszcze wówczas istniała.

    --
    Liwiusz