    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Thu, 4 Jan 2018 22:18:10 +0100

    W dniu 2018-01-03 o 19:38, Pszemol pisze:

    > Po pierwsze: nie o takie spowolnienie chodziło, zwlaszcza że wyjęty dopiero
    > z pudełka iPhone będzie mieć nowy akumulator, bez problemów z wydajnością
    > prądowa.
    > Po drugie: mnóstwo moich przyjaciół i znajomych wciąż używa starych iPhone,
    > z 5 i 5S włącznie i nie mają opisanych przez niego lagów. Zgaduję, że jego
    > egzemplarz jest skopan
    Problem jest w tym, że Polska to nie Japonia gdzie pan się ukłoni,
    przeprosi i przybiegnie z drugą sztuką, lub jak nie ma to wyśle na drugi
    dzień do hotelu(!) kurierem.
    Tutaj klient jest tylko po to aby zostawić kasę a potem może w
    podskokach sp... zwłaszcza jeśli chodzi o serwis GSM. Wezmą Ci go wrzucą
    do kibla a potem dostaniesz zwrot że zamoczyłeś. Jak trafisz na lepszy
    to wgrają soft na nowo (co nie rozwiązuje mojego problemu).
    Więc sobie odpuściłem, mam LG G5. Dla mnie wystarczy, zdjęcia ładne,
    odblokowuje się momentalnie, z książką żadnych problemów a bonusem w
    stosunku do iPhona jest możliwość przesyłania plików po BT, z której
    bardzo często korzystam (w iOS niemożliwe), mogę wgrać na pamięć
    urządzenia fotki od kumpla (w iOS niemożliwe) oraz to, że działa super z
    moim radiem w samochodzie co jest również nieosiągalne dla iOS
    (próbowałem, skończyło się na czarnym ekranie i ewentualnie kup każdą z
    funkcjonalności osobno to BYĆ MOŻE zadziała) - głosowo podyktuję SMS i
    wyślę, podyktuję gdzie ma zadzwonić, wyszukam gdzie stacja paliw w
    googlach albo każę wytyczyć drogę do kina i się ładnie włącza nawigacja.
    5s tego nie potrafiło mimo męczenia go na różne sposoby.

    zdrówko.

    --
    Irokez