    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Date: Thu, 4 Jan 2018 14:07:57 +0000 (UTC)

    On 2018-01-04, z <...@...pl> wrote:
    > Ale przecież takie problemy rozwiązuje się komunikatem i prawidłowym
    > rozpoznaniem stanu baterii i zamknięciem systemu a nie
    > zzzwwwoooolllnniieenniieemmm które być może wydłuży czas działania ale
    > zrobi większe szkody uzytkownikowi LAGAMI. Wszak czas to pieniądz. :-)

    Tzw. zdrowy rozsądek nakazywałby owszem zwolnić (skoro to cholerstwo
    moze zrobić twardy reset, czy inne niekontrolowane q-q), po czym wydać
    odpowiedni, nieoszukańczy komunikat i tak (a) do usr. śmierci, (b)
    decyzji użycia na zwolnionych obrotach, albo (c) wymianu baterii na
    nową. Wszyscy by to docenili, ale pewnie jednak nie, jeśli ten
    komunikat pojawiłby się po 2-3cim roku.

    Tak na marginesi, myślałem, że tylko ja mam z tym problem, a tu widzę
    nikt już nie mówi akumulator, a zrobiła się w ciągu ostatniej chyba
    dekady kolejna znaczeniowa kalka z angielskiego.

    --
    Marcin