    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 3 Jan 2018 16:00:38 +0100

    W dniu 2018-01-03 o 00:23, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Małoważne? To zasadnicza różnica. 4S i 5 to hardware 32 bitowy.
    > 5S jest już nowoczesny, 64-bitowy hardware, powinien działać
    > świetnie z nowym osem.

    No niestety "powinien"
    Lagi dochodzące do 8-10 sekund przy próbie odblokowania odciskiem palca
    (momentami ten przycisk myślałem że przecisnę na drugą stronę bo zero
    reakcji) oraz przy wchodzeniu do listy kontaktów.
    Po kompletnym wyłączeniu odcisków, pinów czyli zero zabezpieczenia lagi
    się skróciły do około 3-4 sekund na pokazanie pulpitu, niestety wejście
    w listę kontaktów - albo freeze na 8-10 sekund, albo normalnie. Loteria.

    Byłem w stanie przestawić się na inne irytujące rzeczy, bo aparat co by
    nie mówić ten 5s ma naprawdę świetny, ale jako narzędzie pracy, gdzie
    mam akcje że trzeba wykonać telefon za telefonem do różnych osób,
    kompletnie się nie sprawdził. Telefon dla urzędniczki w ZUS.

    Tak, robiłem resety do fabrycznych kilka razy. Więcej mi się nie chce.

    --
    Irokez