eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOficjalnie - spowalniamy stare iPhone'yRe: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Date: Wed, 3 Jan 2018 11:50:31 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <p2ig27$dfq$2@dont-email.me>
    References: <5a3cfa68$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <p23lqb$p04$1@node2.news.atman.pl> <p2btap$aq6$1@dont-email.me>
    <e...@4...com> <p2e4fp$3e2$1@dont-email.me>
    <4...@4...com> <p2g0eb$nqj$1@dont-email.me>
    <n...@4...com> <p2h3r8$tct$1@dont-email.me>
    <p2hacv$1iib$1@gioia.aioe.org> <p2hl96$nqo$1@dont-email.me>
    <5a4c8288$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 3 Jan 2018 11:50:31 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="95816ac709a39df45bcf685e9b37ac9b";
    logging-data="13818";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+Cl3B50jLzdtulZ1O6TnBf"
    User-Agent: NewsTap/5.3.1 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:6v7vhrv18I1LvdqgIlCTPcQ8NMc= sha1:3MYrBUJJYdpfOjL0Y2chWtTXxvU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084411
    [ ukryj nagłówki ]

    z <...@...pl> wrote:
    > W dniu 2018-01-03 o 05:13, Pszemol pisze:
    >
    >> Kolega tu pisał o iPhone 4S, potem sobie przypomniał że chodziło mu o 5S.
    >
    > Co to zmienia?
    >
    > Jest problem techniczny który Aple próbowało potajemnie rozwiązać przez
    > spowolnienie sprzętu.
    > Sprawa wyszła na jaw. Aple się tłumaczy a sądy się wypowiedzą w jakim
    > stopniu ukarać firmę celowo postarzającą produkty.
    > Czy robiła to z dobrych chęci czy dla obrony klientów przed wybuchami
    > ;-) czy bezczelnie z chęci zysku to nic tu nie znaczy
    > Za takie praktyki jest kara.
    > A swoją drogą będzie druga kara od klientów za traktowanie ich jak
    > idiotów ;-)

    A pamiętasz, że mówimy tu o zapobieganiu resetom czy znowu zapomniałeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: