  • Data: 2018-01-01 20:48:59
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:p2cns5$tmi$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak inaczej nazwać celowe spowalnianie procesora do stanu kiedy całe
    > urządzenie staje się nie użyteczne.

    Nie wiem jak nazwać ale nie o tym w tym wątku mowa.

    Mówimy o próbie zapobieganiu resetowi urządzenia
    z powodu zagłodzenia elektroniki słabą wydajnością
    prądową akumulatora.

    Ty pewnie myślisz o instalowaniu nowych wersji osa
    na starym hardware, co jest główną przyczyną ogólnego
    spowalniania sprzętu w rękach użytkownika...
    To inny temat.
    Spróbuj uruchomić Windows 7 na Pentium III 90MHz
    i powiedz jak działa. Też będzie wolno, jesli w ogóle pójdzie.
    Ale nie o tym mowa w tym akurat wątku. Zacznij czytać
    od początku, od linku w oryginalnej wiadomości:
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/smartfony/2017/5
    1/apple-rzeczywiscie-spowalnia-starsze-iphone-y-i-za
    mierza-to-robic-w-przyszlosci.aspx