  • Data: 2018-01-01 19:03:17
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-01-2018 o 00:54, Pszemol pisze:

    > Być może mają bardziej jednolity pobór prądu z aku przy tych
    > wszystkich dalvikach i emulatorach javy... > A być może robią to samo od dawna
    tylko się tym nie chwalą?

    Mam na stole wiekowy HTC Desire HD. Ze 3 akumulatory już na nim
    zajeździłem. Żadnych aplikacji niestandardowych na nim nie mam. Telefon
    nie działa wolniej niż kiedyś.

    > Ano w tym rzecz, że akumulator czy bateria to proces chemiczny,
    > który przebiega z inną prędkością w temperaturze pokojowej
    > a z inną (wolniejszą) gdy jest zimno.

    Chyba większość, nawet nietechnicznych użytkowników akumulatorów
    doskonale zdaje sobie sprawę, że zachowują się one inaczej na mrozie niż
    w temperaturze pokojowej. Ja do tego grona należę. W końcu to zimą
    głównie widywało się osoby z ładowarkami przy autach lub z przewodami
    rozruchowymi.

    Ok, odpowiedź była lekko poza kontekstem wątku. Jeśli byłaby zgodna z
    kontekstem wątku, to wynikałoby z niej iż procesy chemiczne zachodzące w
    akumulatorach zainstalowanych w Apple są inne niż w Androidzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek