  • 631. Data: 2010-12-22 15:00:12
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by����ť���o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s����� ch�����tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Ty, ale weź to powiedz np. Haydenowi, który przeniósł styl jazdy z
    > dirt-tracków do MotoGP, gdzie zdaje się nikt przed nim na taką skalę
    > nie wykorzystywał poślizgów do pokonywania zakrętów i gdyby parę lat
    > wcześniej ktoś wyszedł z taką propozycją, to wszyscy spece stukaliby
    > się znacząco w czoło.

    OMG....

    Dam Ci inny przykład - kiedyś dyskutowaliśmy tu o
    > technice jazdy enduro, gdzie ja reprezentowałem pogląd o przewadze i
    > "poprawności" pozycji stojącej w większości sytuacji. No i dalej tak
    > uważam, ale nie zmienia to faktu, że parę osób jeżdżąc z dupą na
    > siodle, czyli "niepoprawnie" ma całkiem niezłe wyniki, zarówno w
    > poważniejszym sporcie, jak i w klasach amatorskich. Icoimpanzrobi?

    Enduro to szeroki temat, tutaj wiele zależy od konkretnej sytuacji. Nie ma
    sensu teoretyzować.

    > Twoje w sęsie przez Ciebie w tej dyskusji reprezentowane. Wydawało się
    > mi to oczywiste.

    No tak, ale poglądy które ja reprezentuję mają jakieś oparcie w poważnych
    i poważanych źródłach. Poglądy reprezentowane przez sztywnorękiego nie
    mają żadnego oparcia w tym, co ludzkość wie na temat jazdy na motocyklu...
    To jest delikatna różnica.

  • 632. Data: 2010-12-22 15:02:50
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ivamnapisal

    > Czyli idealny do hamowania na mokrych kocich łbach z górki? Eh...
    > specjalisty...

    Mistrzu moj! Jezyk tez trzeba dla Ciebie dostosowac? Nie wiesz co znaczy
    "postojowy"? Taki, ktorego uzywa sie podczas postoju, czyli gdy pojazd sie
    nie porusza.

    Z kazdym postem robisz sie glupszy. Moze zacznij czytac, zamiast tylko
    wyzywac i bez zastanowienia klikac "wyslij".

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 633. Data: 2010-12-22 15:05:48
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-22 15:52, Lovtza pisze:
    > Buahahahahaha:) Spoko, każdy sam wyciągnął właściwe wnioski:D

    Lovtza, nie przesadzaj. Ja rozumiem, że kolega AZ pisząc "serwisuję sam"
    miał na myśli serwis poza ASO - to wcale nie musi oznaczać, że przegląd
    został zrobiony niezgodnie ze sztuką.

    Chyba, że to ja źle zrozumiałem i AZ radzi sobie całkowicie sam
    posiłkując się li tylko duct tapem i młotkiem :)
    Wtedy szacun.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 634. Data: 2010-12-22 15:06:40
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lovtza"
    Jak ja mam tłumaczyć, co trenowaliśmy skoro tutaj po prostu nikt tego nie
    zrozumie?....

    Sprobuj....

    Tytus z fabryki

  • 635. Data: 2010-12-22 15:07:50
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Jak juz dyskutujemy, to niech dyskusja bedzie rzeczowa.

    Rzeczową dyskusję to można prowadzić z kimś kto ma pojęcie o rzeczy jak
    sama nazwa wskazuje;)

    > Seryjnie nie wiem jakie maja, czy to ma znaczenie?

    Generalnie to nie ma to większego znaczenia, bo i tak niewiele wiesz, więc
    ta niewiedza niewiele zmienia ;)

    Jechalem w Nowodworze za
    > Doktorskim ktory taki czujnik posiada i widzialem prace jego ABS-u na tylnej
    > lampie - wystarczy?

    Aha, a co to za marka, ten "Doktorski"?

    > A moze chce osiagnac cos wiecej?

    Buahahaha, no oplułem monitor normalnie !!!!!!!!!!!:D

  • 636. Data: 2010-12-22 15:09:38
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄą&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Może nie brnij za daleko w stracony czas i metry drogi hamowania z
    > powodu nieoptymalnego wykorzystanie hamnulca pomocnicznego na drogach
    > publicznych (nie wyścigach), ok? Taka mała rada.

    Co to za różnica czy mówimy o drodze publicznej czy nie? Albo potrafisz
    posługiwać się hamulcami, albo nie.

  • 637. Data: 2010-12-22 15:10:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Lovtza, nie przesadzaj. Ja rozumiem, że kolega AZ pisząc "serwisuję sam"
    > miał na myśli serwis poza ASO - to wcale nie musi oznaczać, że przegląd
    > został zrobiony niezgodnie ze sztuką.

    Sam mial, mial namysli poza ASO, u siebie w garazu :-)
    > Chyba, że to ja źle zrozumiałem i AZ radzi sobie całkowicie sam
    > posiłkując się li tylko duct tapem i młotkiem :)
    > Wtedy szacun.

    Calkowicie sam, w sensie sam, opony tez zmieniam sam. Posilkujac sie
    narzedziami.

    Ale co niektorzy musza sie pod MCkiem pobrandzlowac ksiazka serwisowa
    i niebotycznym przebiegiem 25kkm na sezon.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 638. Data: 2010-12-22 15:17:52
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Rzeczową dyskusję to można prowadzić z kimś kto ma pojęcie o rzeczy jak
    > sama nazwa wskazuje;)

    Znasz sie na ABS a nie wiesz ze w ABSie jest modulator a nie reduktor?

    > Generalnie to nie ma to większego znaczenia, bo i tak niewiele wiesz, więc
    > ta niewiedza niewiele zmienia ;)

    To mnie oswiec czym sie rozni czujnik seryjny od akcesoryjnego. Ale jak tak
    bardzo sie upierasz - BMW S1000RR ma aktywowane swiatlo stopu cisnieniem w
    ukladzie.

    > Buahahaha, no oplułem monitor normalnie !!!!!!!!!!!:D

    Pomylilo ci sie okienko z GG chlopku buraczany.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 639. Data: 2010-12-22 15:23:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, AZ <a...@g...com> wrote:
    > To mnie oswiec czym sie rozni czujnik seryjny od akcesoryjnego. Ale jak tak
    > bardzo sie upierasz - BMW S1000RR ma aktywowane swiatlo stopu cisnieniem w
    > ukladzie.
    Tak na szybko:

    http://www.youtube.com/watch?v=T-rdm_YwLgc

    1:42-1:47 z niecierpliwoscia czekam na komentarz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 640. Data: 2010-12-22 15:51:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Jezus Maria... :) Ty na prawdę tak uważasz... muszę ten cytat wkleić
    > znajomym :D

    A Ty naprawde nie widzisz roznicy:
    - miedzy sila, a momentem sily
    - miedzy powierzchnia przylegania, a sila tarcia wynikajaca z dzialania sil
    bezwladnosci
    ?

    To tylko takie dwa kwiatki, ktore pisze z pamieci. Bylo tego wiecej, ale nie
    chce mi sie szukac.

    Znajac zycie, nie widzisz tez roznicy miedzy:
    - masa, a ciezarem
    - tarciem, a sila tarcia
    - momentem sily, a momentem pedu
    - etc.

    > Jeśli nie ogarniasz powierzchni przylegania opony w czasie hamowania to
    > tego też nie zrozumiesz. ABSu tym bardziej ;)

    Smiem twierdzic, ze przy cisnieniu w oponie na poziomie 2,3 bara ugiecie
    opony bedzie pomijalnie male. Na poziomie miedzy 0,1 a 1% wysokosci opony.

    Uwazasz, ze ten 1% ma na tyle wielkie znaczenie, ze to ZMIANA POWIERZCHNI
    przylegania opony pomoze Ci wyhamowac? Jestes pewien, ze to nie sila tarcia
    wywolana zwiekszeniem nacisku na opone, poprzez sily bezwladnosci hamujacego
    pojazdu, ktore to sily ida najpierw na ugiecie zawieszenia, a dopiero potem
    na docisniecie opony do asfaltu?

    W tej sytuacji naprawde uwazam, ze powinnismy naszemu mistrzowi utworzyc
    nowy rodzaj mechaniki. Nazwiemy go "Mechanika Sikaczova" i bedziemy w niej
    skupiac sie na wartosciach i zjawiskach pomijalnie malych (jak w fizyce
    relatywistycznej), majac przy tym kompletnie w dupie zjawiska na ktorych
    opiera sie mechanika newtonowska.

    --
    pzdr:
    Ivam