  • 151. Data: 2010-12-16 16:25:58
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Teraz to juz oficjalnie:

    > Pierdol sie ode mnie. Ok?

    Na takiego bonusa to trzeba grzecznie zasłużyć;)

  • 152. Data: 2010-12-16 16:26:40
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > - nie ma z czytnika precli kasy, ani oglądalności. Widocznie macie (a
    > przynajmniej niektózy) o sobie zbyt "bogate" mniemanie.

    No to odetnijcie portal od czytnika. Macie forum, na ktore mozecie wrzucac
    reklamy, a 99% osob ktore chca napisac na precla poszukuje bramki gdzie
    indziej niz na scigaczu. Ze sikacza na precla trafiaja tylko osoby, ktore
    nie wiedza, ze to grupa, a nie forum.

    Nigdzie nie widze informacji, ze nie bierzecie odpowiedzialnosci za posty na
    grupie, ani slowa, co to jest grupa, ani slowa o braku moderowania. Dla mnie
    ewidentnie staracie sie nie pokazywac (albo wrecz ukryc) uzytkownikom
    sikacza jaka jest roznica miedzy grupa a forum.

    Dlaczego?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 153. Data: 2010-12-16 16:32:28
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    Poprawcie se kodowanie (temat rozpierdoliles).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 154. Data: 2010-12-16 16:40:50
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Człowieku ogarnij się. Tutaj jest pustynia jeśli chodzi o wymianę
    > poglądów. 1500 postów w miesiącu w 100-150 tematach?

    I o to chodzi, zeby bylo malo, zeby przy kawce po robocie sobie poczytac, a
    nie czytac 3 razy wiecej postow nabitych z sikacza.

    > Na prawdę myślisz, że to taka gratka dla łowców ruchu internetowego. Zejdź
    > na ziemię ;)

    To odetnijcie scigacza od precla. Tylko problem z tego macie, bo trzeba
    trzymac osobna zakladke na stronie, FAQ grupy itd powoduje dodatkowe zajete
    xxxMB miejsca na serwerze, a to kosztuje. Nic nie zarabiacie, a tracicie.

    Ekonomicznie nieuzasadnione jest trzymanie czytnika grup na stronie
    scigacz.pl, wiec odlaczcie. Prosze.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 155. Data: 2010-12-16 16:41:18
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Johnny pisze:

    > No cóż, ja tam też jestem regularnym czytaczem, i zapewniam Cie, że nie
    > trzymam strony Arniego. I to nie dlatego, że nie piłem z nim wódki, ale
    > dlatego że w mojej ocenie zwyczajnie nie ma racji. Bardziej pasowałby mi
    > do cyrku z popisowym numerem robienia wideł z igły ;-)

    od kiedy czytasz precle? Chyba Cie cos omineło.
    albo nie tak regularnie czytasz albo masz amnezje. Walka o odklejenie
    tego wrzoda trwa juz kilka lat. I dopiero teraz ktos ze scigacza raczył
    zareagowac. Nie dziwi Cie to?
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 156. Data: 2010-12-16 16:56:25
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-14 08:37, Arni pisze:
    > wiekszosc doskonale zna mierny poziom wielu uzytkowników forum
    > scigacz.pl ktorego to zgniłe owoce przedostają sie na pl.rec.motocykle.

    A mnie cos takiego wyskakuje rowniez -
    http://www.forumkierowcow.pl/forumdisplay.php?f=5

    Podejrzewam ze takich "przeciekow" jest duzo wiecej... Kto chce, ten
    czyta, kto chce - sie smieje :)

    Pzdr
    PS: od kiedy pl.rec jest forum'owe? o_O
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 157. Data: 2010-12-16 17:12:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Dec 2010 17:56:25 +0100 osobnik zwany marider
    wystukał:

    > A mnie cos takiego wyskakuje rowniez -
    > http://www.forumkierowcow.pl/forumdisplay.php?f=5
    >
    > Podejrzewam ze takich "przeciekow" jest duzo wiecej... Kto chce, ten
    > czyta, kto chce - sie smieje :)

    tyle, że to jest jednokierunkowe i śmieci z foruma nie wchodzą na grupę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2010-12-16 17:18:38
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-16 16:54, Grzegorz Rogala pisze:

    > Survival w siodle?
    > chyba survival w przegladaniu wyciagow z kart uzywanych przy placeniu na
    > bramkach, zeby bylo szybciej ;D

    Hehe, mialem raczej na mysli namiot, spiwor i krzaki jakies przy drodze
    czy gdzies dalej, ewentualnie co jakis czas kemping. Tak zeby bylo
    ciekawiej i z przygodami a nie 15gwiazdkowe hotele z orszakiem boy'ow i
    zlota karta ;P Drogi tez raczej jakies boczne ale nie zadne tam
    cross'owanie, bloto, pola itd bo R1 nie pociagnie po takiej nawierzchni.
    Na razie mam nakreslony wstepny plan wycieczki na 3 sportowe motocykle i
    czas ok 3 tygodni ale detale blizej wylotu jakies zapodam.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 159. Data: 2010-12-16 17:30:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]

    Chuju. Pierdol się.

    --
    Grzybol

  • 160. Data: 2010-12-16 17:32:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Zauwaz, ze nie przypierdalam sie do obecnej sytuacji i nie negocjuje
    > odciecia scigacza od precla. Wyjasniam tylko jednemu koledze, skad taka a
    > nie inna rekacja na Twoja tutaj obecnosc.
    > A z aluzjami politycznymi przesadzasz. Jak kazdy kto uwaza, ze ma pelna
    > wiedze na kazdy temat i ma zawsze racje.

    Nie dyskutuj z chujem...

    --
    Grzybol