eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.
    dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
    01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <0b0e38f05855ec6654bb84acd6264b94$1@grupy.scigacz.pl>
    <c2670f7c4d091acc15f98455ea8513cf$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d08d84b$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <0f33b84850a86f77a583f00d84cf275f$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d091867$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4277efafccac4f6ded58880bff521642$1@grupy.scigacz.pl>
    <iec7iu$gec$1@inews.gazeta.pl>
    <7e8a36e399bc78b109b6abfaa455997a$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieddr7$mdi$1@inews.gazeta.pl>
    <b3e5f1176c71dcb47ec4569ffe7edc34$1@grupy.scigacz.pl>
    <iegajq$2e5$1@inews.gazeta.pl>
    <d6be5283e206a0dcf3f8ff7f0e297ef4$1@grupy.scigacz.pl>
    <iehtiu$m6n$1@inews.gazeta.pl> <iehu9s$2cg$1@news.onet.pl>
    <05693e1a1b52c9432318a402a83b0d62$1@grupy.scigacz.pl>
    <ienuav$fvk$1@news.onet.pl> <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl>
    <77d6e30a3c5109786b7b75623f7c1c7e$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d10fde4$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <9eb5f784446b8df4c1b37f7dd2348e67$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d121e79$0$2424$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    In-Reply-To: <s...@e...rdc.pl>
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są
    chętni?)
    Date: Wed, 22 Dec 2010 17:47:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 40
    Message-ID: <4d122b8c$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.120.6
    X-Trace: 1293036428 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.20.120.6:62882
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633843
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ivam"
    >>wywolana zwiekszeniem nacisku na opone, poprzez sily bezwladnosci
    >>hamujacego
    >>pojazdu, ktore to sily ida najpierw na ugiecie zawieszenia, a dopiero
    >>potem
    >>na docisniecie opony do asfaltu?
    >
    > Następny.
    > Nie ma czegoś takiego, jak "najpierw" i "potem" (jeśli pominiemy aspekt
    > bezwładności amortyzatora). Siła nie ginie magicznie na sprężynie.

    Tak to jest - starasz sie glupiemu wytlumaczyc w jego jezyku, to i Ciebie
    wezma za glupka. Uzylem "kolokwializmu" (tak zapewne by to nazwal kolega z
    sikacza). Uwazaj, zeby ktos kiedys Ciebie tak nie potraktowal - bardzo to
    niemile uczucie jest.

    A dlaczego mamy pomijac bezwladnosc amortyzatora? Skoro mamy byc tak
    dokladni i brac pod uwage ugiecie opony i zwiazany z tym wzrost skutecznosci
    hamulca, to powinnismy uwzglednic rozklad mas maszyny, wszystkie
    bezwladnosci, wlacznie z momentem bezwladnosci tylnego kola i lancucha, a
    nawet sposob w jaki silnik montowany jest w ramie (poprzecznie czy wzdluznie
    oraz kierunek obrotu walu korbowego). Do tego jeszcze trzeba by dodac
    wystepowanie efektu Coriolisa i uwzglednic w jakiej fazie jest ksiezyc.
    Przeciez Mechanika Sikaczova nam nakazuje!


    A tak na serio:
    Czemu ma sila ginac? Przeciez jest i czesc z niej zostala uzyta na kompresje
    zawieszenia. Wiec w sumie nie wiem, o co Ci chodzi z tym "ginieniem" na
    sprezynie. Nic takiego nie napisalem. A samo uzycie slow "najpierw" i
    "potem" faktycznie, moze niezbyt poprawnie, ale jesli ktos myli reduktor z
    regulatorem (czy tez modulatorem) to jak do niego mowic?


    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: